0 نظر
137 بازدید

اسامی تعداد دیگری از نامزدهای تایید صلاحیت شده امروزاعلام می‌شود

double-quot تهران- جارپرس - اسامی تعداد دیگری از نامزدهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان امروز- یکم اسفندماه - اعلام می‌شود.
کد خبر : 138897
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 اسفند 1402 - 11:01
اسامی تعداد دیگری از نامزدهای تایید صلاحیت شده امروزاعلام می‌شود

به گزارش جارپرس  از ایرنا، اسامی تعداد دیگری از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان  امروز – سه شنبه یکم اسفندماه اعلام می شود.

پیش از این شورای نگهبان در دو مرحله اسامی نامزدهای رد صلاحیت شده که نسبت به رسیدگی به صلاحیتشان معترض بودند و اعتراض آنها در فرایند بررسی ها پذیرفته و صلاحیت آنها تایید شده بود را اعلام کرده است.

شورای نگهبان در مرحله اول رسیدگی به اعتراض نامزدهای رد صلاحیت شده اسامی ۱۰۱۴ نفر و در مرحله دوم رسیدگی به اعتراضات اسامی ۷۵۰ نفر از نامزدها که صلاحیتشان تایید شده را اعلام کرد.

در این مرحله نیز بنا است تا اسمی تعداد دیگری از نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیتشان در فرایند رسیدگی به اعتراضات تایید شده اعلام شود.

به گزارش رسیده هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان ۲۰ بهمن ماه در خبری اعلام کرد: ۱۵ هزار نفر از داوطلبان مجلس شورای اسامی تایید صلاحیت شدند که این تعداد بیش از ۷۳ درصد داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس را شامل می شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه در حوزه های انتخابیه سراسر کشور برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.