از وعده‌های خوش بورسی آذرماه چه خبر؟

double-quot تهران - جارپرس - حرکت بازار سرمایه روی شیب نزول سرعت گرفته و مردم همچنان بازندگان اصلی اعتماد به این بازار هستند و با وجود آنکه مسئولان اخیرا وعده‌های مختلفی برای به تعادل رسیدن دادند، وضعیت بازار روز به روز حادتر می‌شود.
کد خبر : 76075
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 8:22
از وعده‌های خوش بورسی آذرماه چه خبر؟

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، سناریوی غم انگیز از دست رفتن سرمایه‌های سهام‌داران بورسی که از سال قبل آغاز شد، تمامی ندارد. شاخص کل بورس برای چندمین مرتبه طی ماه‌های گذشته به زیر یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحد رسید.

این درحالی است که مسئولان برای بهبود اوضاع بورس وعده‌هاق زیادی داده اند.

شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین وعده‌ها، وعده‌ای بود که حدود یک ماه پیش از سوی محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور داده شد.

وی یک بار در نهم آبان ماه و در کمیسیون اقتصادی مجلس بود که گفت: برنامه های جدیدی برای بهبود شرایط داریم و به احتمال زیاد در آذرماه خبرهای خوبی به مردم خواهد رسید. دولت برای تقویت بازار سرمایه اقدامات متعددی را پیگیری می کند؛ زیرساخت بازار سرمایه در حال تکمیل است، زیرا بسیاری از ابزارهای موجود مربوط به ۵۰ سال گذشته بوده و سنتی است و بازار نمی تواند انعطاف داشته باشد.

رضایی با بیان اینکه از آنجا که بازار سرمایه را برای آینده اقتصادی کشور بسیار مهم می دانیم، اهمیت فوق العاده ای برای آن قائل هستیم و آن را تقویت می کنیم، تصریح کرد: سهامداران این بازار صبر و حوصله داشته باشند؛ آینده بورس بسیار خوب خواهد بود.

همچنین در تاریخ ۱۳ آبان و در پایان جلسه ستاد  تسهیل و رفع موانع تولید در استان خوزستان با بیان این که بازار بورس تقویت خواهد شد، گفت: کل بازار بوس در حال برنامه ریزی و اصلاحاتی است و دولت مصمم است که این اصلاحات را ادامه دهد.

اکنون یک ماه از وعده‌های مذکور گذشته و در آذرماهی قرار داریم که قرار بود سهام‌داران خبرهای خوش بورسی را بشنوند، فعلا به جز روزهای قرمز و سهم‌های قفل در صف فروش چیزی نصیب سهام‌داران نشده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.