از همدردی ورزشکاران و مربیان تا حراج مدال طلای المپیک

double-quot

کرمانشاه-جارپرس-پس از وقوع زمین لرزه ۷٫۳ ریشتری یکشنبه شب کرمانشاه، جامعه ورزش کشور نیز همدردی خود را با مردم زلزله زده این دیار ابراز کرد که از جمله آن ها می توان به صدور پیام های تسلیت ورزشکاران و مربیان و همچنین حراج مدال طلای المپیک توسط وزنه بردار کرمانشاهی اشاره کرد.

کد خبر : 23719
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1396 - 6:54
از همدردی ورزشکاران و مربیان تا حراج مدال طلای المپیک

به گزارش جارپرس از ایرنا، علی دایی آقای گل فوتبال جهان و سرمربی تیم فوتبال سایپا، جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی، برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، وینفرد شفر سرمربی و بازیکنان استقلال از جمله فوتبالی هایی بودند که نسبت به زلزله کرمانشاه واکنش نشان دادند.
مدیران، بازیکنان و کادر فنی تیم های استقلال و پرسپولیس نیز ۲ هزار تخته پتو و چادر به هموطنان زلزله زده کرمانشاهی اهدا کردند.
همچنین محمد بنا سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پست اینستاگرامی کشته شدن تعدادی از هموطنان کرمانشاهی را تسلیت گفت.
از سوی دیگر اعضای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز اعلام کردند برای دیدار با زلزله زدگان به کرمانشاه می روند.
کشتی گیران همچنین برخی اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را که از دیروز ازسوی مردم به فدراسیون کشتی و قهرمانان ملی ارائه شده است در میان زلزله زدگان توزیع می‌کنند.
کیانوش رستمی وزنه بردار کرمانشاهی و دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو نیز ضمن ابراز همدری با همشهریانش مدال طلای خود را برای کمک به مردم زلزله زده به حراج گذاشت.
کیمیا علیزاده دارنده مدال برنز تکواندو المپیک ۲۰۱۶ نیز کمک‌های غیرنقدی مردم و خودش را به مسعود حجی زواره تکواندوکار کرمانشاهی رساند تا به دست زلزله زدگان برساند.
وزیر ورزش و جوانان نیز روز پس از زلزله در تماس تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خواست تا تمام امکانات این اداره کل نظیر سالن و زمین های چمن برای اسکان در اختیار زلزله زدگان قرار گیرد.
زلزله یکشنبه شب کرمانشاه که تاکنون ۴۳۲ کشته و هفت هزار و ۸۱۷ زخمی برجا گذاشته به هفت شهرستان و یک هزار و ۹۵۰ روستای استان خسارت وارده کرده که از جمله آن می توان به تخریب کلی ۱۲ هزار واحد مسکونی و آسیب دیدگی بیش از ۱۵ هزار واحد دیگر اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.