از طلب ۵۰ هزار دلاری تا انتقال قرضی به ام‌صلال!

double-quot تهران - جارپرس - والنتینو یوئل در حالی با قرارداد قرضی راهی ام‌صلال قطر شد که باشگاه آلومینیوم اراک به این بازیکن بدهکار بوده است و با این انتقال قرضی توانسته است حساب خود را با این بازیکن صاف کند.
کد خبر : 112345
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دی 1401 - 10:23
از طلب ۵۰ هزار دلاری تا انتقال قرضی به ام‌صلال!

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، والنتینو یوئل بازیکن سودانی – استرالیایی تیم‌ آلومینیوم اراک بود که در نقل و انتقالات تابستانی، پیش از شروع فصل به تیم آلومینیوم پیوست و شاگرد مهدی رحمتی در این تیم شد. این بازیکن در ۱۳ بازی برای آلومینیوم به میدان رفت اما ۶۲۶ دقیقه‌ای که برای این تیم بازی کرد، نتوانست آمار گل یا پاس‌گلی را به نام خود ثبت کند و همچنین در بازی آخر آلومینیوم مقابل فولاد، در لیست تیم حضور نداشت.

این بازیکن پس از پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر، اولین خروجی آلومینیوم در نیم‌فصل لیگ برتر لقب گرفت. او برای انتخاب تیم جدید خود به کشور قطر سفر کرد و پس از مذاکرات با تیم‌های مختلف، در نهایت راهی ام‌صلال قطر شد.

نکته‌ جالبی که در خصوص انتقال یوئل به قطر وجود دارد، این است که این بازیکن به صورت قرضی از آلومینیوم اراک به ام‌صلال قطر پیوسته است و طی یک اتفاقی نادر، یک باشگاه ایرانی توانسته است، بازیکن خارجی خود را به صورت قرضی راهی تیم دیگر کند.

باشگاه آلومینیوم این انتقال را در حالی رقم زده که بر سر این بازیکن به نوعی با یک تیر، ۲ نشان زده است؛ به شکلی که اگر ام‌صلال بخواهد انتقال این بازیکن را دائمی کند، باید مبلغ ترانسفر او را پرداخت کند و همچنین مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن برای انتقال قرضی به ام‌صلال، یکی دیگر از اتفاقات مثبت این انتقال بوده است.

محمد رجاییان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این انتقال اظهار کرد: ما با والنتینو یوئل و هانسل زاپاتا، قرارداد ۲ ساله امضا کردیم و قرارداد اصولی و محکمی بستیم. مساله‌ای که وجود داشت، این بود که مدیربرنامه‌های هر دو بازیکن خارجی، یک نفر است و به خاطر افزایش قیمت دلار و مشکلاتی مالی‌ای که وجود داشت، ما نتواستیم قسط باقی‌مانده مطالبات آن‌ها را پرداخت کنیم. مدیربرنامه‌های این بازیکنان به ما گفت که اگر پول‌ آن‌ها پرداخت نشود، یا از طریق فسخ قرارداد این بازیکنان، به فیفا شکایت خواهم کرد یا باید همکاری‌های لازم صورت بگیرد. آن همکاری این بود که یوئل را یک باشگاه قطری می‌خواست و قرار بر این شد که این بازیکن به صورت قرضی به تیم دیگری برود تا با این انتقال به نوعی باقی‌مانده مطالبات این بازیکن پرداخت شود. ما با کادر فنی هم صحبت کردیم و قرار بر این شد که یوئل را ۶ ماهه به ام‌صلال قطر بدهیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: با توجه به اینکه این بازیکن شرایط خوبی در ام‌صلال قطر دارد، ما یا فصل آینده این بازیکن را با قیمت بالاتر خواهیم فروخت و یا در تیم خودمان با کارایی بهتر به میدان خواهد رفت. بازیکنان خارجی عمدتا یک ساله قرارداد می‌بستند اما ما ۲ ساله با بازیکنان خارجی خود قرارداد بستیم. سیاست ما از اول هم درآمدزایی روی این بازیکنان بوده است. ما همچنان به زاپاتا باید باقی‌مانده مطالبات‌شان را پرداخت کنیم اما حسابی که با یوئل داشتیم، صاف شد و اگر فصل بعد ام‌صلال این بازیکن را بخواهد،‌ یک قرارداد تقریبا  ۲ برابر بیشتر از قرارداد قبلی قرار است باشگاه قطری به ما پرداخت کند. ما به یوئل و زاپاتا حدود ۱۰۰ هزار دلار بدهکار بودیم. بخشی از طلب برای یوئل بود که حدود ۵۰ هزار دلار بود و آن ۵۰ هزار دلار را باشگاه قطری پرداخت کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.