از بازگشت شمسایی تا سرنوشت نامعلوم سرمربی مس‌سونگون

double-quot

تهران- جارپرس-براساس اعلام سازمان لیگ فوتسال،فصل جدید لیگ برتر اوایل شهریور آغاز می‌شود. هنوززمان نقل و انتقالات رسمی اعلام نشده، اما تیم‌ها کار خود را در جذب و تمدید قراردادنفرات مورد نظر، آغاز کرده‌اند.

کد خبر : 32353
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1399 - 4:13
از بازگشت شمسایی تا سرنوشت نامعلوم سرمربی مس‌سونگون

به گزارش ایرنا، به طور حتم نقل و انتقالات در لیگ برتر فوتسال در شرایطی که هنوز زمان رسمی آن اعلام نشده، به طور حتم اخبار و حواشی خاص خود را به همراه خواهد داشت.

بازگشت شمسایی به لیگ برتر پس از ۲ سال دوری

به جرات می‌توان گفت مهم‌ترین اتفاق نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال در فصل پیش‌رو، بازگشت «وحید شمسایی» پس از ۲ سال دوری به لیگ است. تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پس از باخت در فینال لیگ برتر به فکر تقویت تیم خود افتاد و از این رو در ابتدا شمسایی که سابقه بازی در این تیم دارد را به عنوان سرمربی خود معرفی کرد.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که شماره ۹ اسبق تیم ملی فوتسال می‌خواهد چه کسانی را برای تیم خود انتخاب کرده و به اصفهان بیاورد.

موضوع مهم این است که با این انتقال، تغییرات بسیار زیادی در تیم گیتی پسند به وجود آید چرا که به طور قطع برخی بازیکنان این تیم در تفکرات شمسایی جایی ندارند و همچنین برخی بازیکنان نیز تمایل ماندن در این تیم را نخواهند داشت.

 

مشخص نبودن مقصد «حمید بی‌غم»

این مربی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر ولیگ قهرمانان فوتسال آسیا را با تیم مس سونگون دارد حالا با آمدن شمسایی به گیتی‌پسند، بدون تیم مانده و باید منتظر باشیم و ببینیم که بی‌غم در فصل آینده با چه پیشنهاداتی روبرو است. البته او اعلام کرده که می‌خواهد امسال را به استراحت بپردازد.

سنگ‌سفیدی در اصفهان ماندنی شد

«محمدرضا سنگ‌سفیدی» که با شمسایی به فوتسال ایران معرفی شد، فصل گذشته نیز تیم گیتی‌پسند را همراهی می‌کرد و حالا با آمدن شمسایی به این تیم، او نیز با مسوولان تیم گیتی‌پسند برای تمدیدقراردادش به توافق رسیده است.

 

جدایی ۲ ملی‌پوش از گیتی‌پسند

«حمید احمدی» ملی‌پوش سابق تیم مس سونگون که فصل گذشته در تیم گیتی‌پسند اصفهان توپ می‌زد برای فصل جدید رقابت‌ها با تیم مس سونگون به توافق رسیده و با این تیم قرارداد داخلی امضا کرد.او اولین بازیکن جدا شده از تیم اصفهانی بود.

«پیمان حفیظی» بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسندکه فصل گذشته از تیم کهرباعراق به اصفهان آمده بود، تصمیم گرفت دوباره به عراق بازگشته تا فصل بعد را در این کشور بازی کند.

۲ ملی‌پوش در اصفهان ماندنی شدند

مهران عالیقدر که همراه با گیتی پسند سابقه قهرمانی در لیگ برتر و با تیم ملی فوتسال عناوین متعدد بین‌المللی از جمله مقام سومی جهان را دارد، یکسال دیگر قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

«میثم برمشوری» نیز برای دومین فصل متوالی قرارداد خود را با گیتی‌پسند تمدید کرد و در فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ این تیم را همراهی خواهد کرد.

این بازیکن ملی‌پوش بعد از فینال لیگ برتر فوتسال ۱۳۹۸-۱۳۹۹ به تیم ملی فوتسال دعوت شد که به دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی حاضر نشد و در حال حاضر با بهبودی کامل به خدمت گیتی پسند در آمد.

محمدی به تیم سابقش برگشت

«سپهر محمدی» دروازه‌بان ملی‌پوشی که اواسط فصل گذشته لیگ برتر فوتسال از تیم گیتی‌پسند به تیم گازپروم روسیه رفته بود، بعد از اتمام لیگ روسیه و بازگشت به ایران، مجددا به تیم گیتی‌پسند پیوست. محمدی سال‌های زیادی در تیم گیتی‌پسند سابقه حضور دارد.

تمدید کاپیتان، آقای گل و ملی‌پوشان با مس‌سونگون

مس‌سونگون که در لیگ برتر سال گذشته توانست گیتی‌پسند را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد، یکبار دیگر نشان داد که می‌خواهد ثبات تیمی خود را حفظ کند. این تیم در ابتدا توانست قرارداد کاپیتان خود یعنی «فرهاد فخیم» و «مهدی جاوید» آقای گل لیگ را تمدید کرده تا خیالشان از بابت این ۲ بازیکن تاثیرگذار راحت شود.

«علیرضا صمیمی»، «محمد شجری»، «مسلم اولاد قباد»، «میثم خیام»، «علیرضا عسکری» و «سعید مومنی» نیز از جمله ملی‌پوشانی هستند که پس از توافق با مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند قراردادشان را برای یک فصل دیگر با باشگاه مس سونگون تمدید کنند.

 

سرنوشت نامعلوم سرمربی مس سونگون

«علیرضا افضل» سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از درگیری در فینال لیگ برتر فوتسال برابر گیتی پسند اصفهان، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مدت یک سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شد.

پس از اعلام این رای، مسوولان تیم فوتسال مس سونگون به این رای اعتراض کردند و پرونده این موضوع هم به کمیته استیناف رفت و قرار شد که این کمیته رای نهایی خود را درباره افضل اعلام کند.

باید منتظر باشیم تا ببینیم رای او تغییر می‌کند یا اینکه تیم مس باید به دنبال سرمربی جدید خود باشد.

 

اصغری مقدم در سن‌ایچ ماندنی شد

«جواد اصغری مقدم» سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه، قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.سن‌ایچ ساوه در فصل گذشته لیگ برتر، موفق شد به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات صعود کند.

از اصغری مقدم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری در تیم فوتسال مس‌سونگون یاد می‌شد.

 

جدایی سنگربان ملی‌پوش شهروند ساری

«سینا پرکاس» سنگربان ملی‌پوش تیم شهروند ساری با دریافت رضایت نامه از جمع بازیکنان این تیم از این تیم جدا شد.

گلر ۲۸ ساله و ملی‌پوش کشورمان از چهار تیم لیگ برتری پیشنهاداتی دریافت کرده و بزودی به یکی از این تیم‌ها خواهد پیوست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.