سرلشکر موسوی:

ارتش هر نوع تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد

double-quot تهران جارپرس- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ارتشِ امروز، با تجربه گهر بار دیروز، نبرد واقعی را در هر شرایط جغرافیایی آموخته و آزموده‌ و هر نوع تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد.
کد خبر : 88681
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 10:06
ارتش هر نوع تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد

به گزارش حوزه دفاعی ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، بمناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی در پیامی تأکید کرد: ارتشِ امروز، با تجربه گهر بار دیروز، نبرد واقعی را در هر شرایط جغرافیایی آموخته و آزموده‌ و هر نوع تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ عَلیِ ابنِ اَبیطالِب وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

رمضان ماه ضیافت الهی و درگاه معراج بندگان صدیق خداوند به مقام رضوان حضرت حق تعالی است، باب گشوده رحمت الهی، لذت عبادت و ایثار، حلاوت مهرورزی به هم نوعان و نگاه فرامادی و اخروی به رفتار و منش انسانی، این ماه سراسر سعادت را مشحون رایحه رضوان کرده است. بندگان مخلص خدا در این ماه آسمانی، کردار علوی و کرامت حسنی را می‌آموزند، مسیر معراج را طلب می‌کنند و به لطف الهی، قدر می‌یابند. آرزوی تعالی طاعات و عبادات مقبولِ هم‌رزمانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران و آحاد امت حزب الله را در این ماه مبارک و ایام پرقدر و فضیلت دارم.

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره)، و تقارن این سالگرد با قرارگاه عبادت و اخلاص، برای آنان‌که در صفوف به هم پیوسته مشتاقان شهادت و ایثار حضور یافته‌اند، کارنامه مجاهدت‌ها و حماسه‌های ناب فرزندان ایثارگر امت در ارتش، این شجره طیبه را تداعی می‌کند. از شهید خلبان والامقام محمد نوژه که افطار روزه مبارکش در ایام و لیالی قدر به شربت شهادت گشوده شد تا دلدادگانی که در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل آمدند و این خلعت فاخر را در رمضان المبارک به تن کردند؛ نشان مبارک ارتش و آیه پر فضیلت «وَ إنَّ جُندَنا لَهُمُ الغالِبون» را بر سینه داشتند و در شمار ارتش حزب الله، مرتبت فاخر سربازی ارتش یافته بودند.

فرزندان ملت در ارتش جمهوی اسلامی ایران تحت هدایت امامین انقلاب، ارتش قدرتمند را در تراز ارتش انقلابی، معنویت محور، ولایی و مردمی ارتقا دادند، امنیت مرزها را با خون پاک رزمندگان و ایثار خانواده معظمشان تأمین کرده و همواره امنیت خاطر شریف ملت را در دستور کار خود قرار دادند.
هر جا که نیاز به حضور و پشتیبانی از ملت عزیز در دشواری‌ها و رخدادهای طبیعی بوده، ارتش در خط مقدم و به موقع به یاری مردم آمده و نشان داده که ارتشی تک بعدی و نیروی نظامی صرف نیست و به معنای واقعی کلمه، شعار ارتش فدای ملت را جامه عمل پوشانده و با تمام وجود در خدمت مردم نجیب و نستوه بوده است.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها ارتش معنویت محور دنیاست که اقتدار و سیادت خود را در پای بندی به سیره بزرگان دین و عمل به تکلیف سربازی و جانبازی ملت بزرگ ایران یافته است . افزایش توان نظامی ارتش، به‌روزآوری‌ راهکنش‌ها و شیوه‌های نبرد متناسب با جنگ‌های نوین و آمادگی رویارویی با هر تهدیدی، ارتش و مجموعه مقتدر نیروهای مسلح را تبدیل به بازوی اقتدار نظام و جمهوری اسلامی را لنگر ثبات منطقه کرده است.

اهریمن روان‌پریش و یاوه‌گو بداند عمق راهبردی دشمن در دسترس تجهیزات و دست بلند جمهوری اسلامی است و هر گونه اقدام علیه ایران، هزینه‌ای گزاف برایشان به دنبال خواهد داشت.

ارتشِ امروز، با تجربه گهر بار دیروز، نبرد واقعی را در هر شرایط جغرافیایی آموخته و آزموده‌ و هر نوع تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد.

با اتکا به قدرت لایزال الهی و اعتماد کامل به توانمندی و باورهای اعتقادی همرزمانم و تشکر خالصانه از مجاهدت و ایثار این عزیزان و خانواده صبور و معظمشان ، و قدردانی از ملت فهیم ایران که همواره پشتیبان صدیق ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند، به پیشگاه فرماندهی معظم کل قوا و امت حزب الله معروض می‌دارم ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای مأموریت قانونی خود، آماده ایثار جان در راه اعتلای نام ایران سربلند اسلامی و ملتی به بزرگی تاریخ به فرماندهی نایب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) حضرت امام خامنه ای عزیز است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.