0 نظر
160 بازدید

ارتش سوریه منطقه ‘العزو’ در استان ادلب را آزاد کرد

double-quot

دمشق-جارپرس-ارتش سوریه منطقه ‘العزو’ واقع در حومه جنوبی استان ادلب را از دست تروریست ها آزاد کرد.

کد خبر : 24547
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1396 - 13:46
ارتش سوریه منطقه ‘العزو’ در استان ادلب را آزاد کرد

به گزارش جارپرس از ایرنا، منابع میدانی اعلام کردند که ارتش سوریه با پشتیبانی گروه های دفاع مردمی، این منطقه در استان ادلب را آزاد و تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند.
منطقه العزو در نزدیکی شهرک مهم و راهبری ابوالضهور قرار دارد که ارتش سوریه هفته گذشته در ادامه پیشروی های خود در حومه جنوبی استان ‘ادلب’ با شکست گروه تروریستی ‘جبهه النصره’ بر این شهرک مسلط شد.
ارتش سوریه با پشتیبانی گروه های دفاع مردمی، کنترل شهرک راهبردی ابوالضهور در استان ادلب که یکی از مقرهای مهم گروه تروریستی جبهه النصره بود را به دست گرفت و خسارت و تلفات سنگینی به عناصر این گروه تروریستی – تکفیری وارد کردند.
ارتش سوریه ۱۰ روز قبل نیز کنترل فرودگاه نظامی ابوالضهور در استان ادلب را به دست گرفت و خسارت و تلفات سنگینی به عناصر گروه تروریستی – تکفیری جبهه النصره وارد کردند.
فرودگاه راهبردی ابوالضهور مدت سه سال در اشغال گروه های تروریستی قرار داشت.
سوریه حدود هفت سال است به دلیل حضور گروه های مسلح و تروریستی همچون ‘داعش’ و جبهه النصره که از سوی غرب و برخی کشورهای منطقه حمایت می شوند با بحران روبرو است.
با شکست داعش در سوریه در ماه های اخیر و همچنین با پیشروی ارتش این کشور و نیروهای مقاومت اسلامی، سوریه پس از سال ها پایداری در آستانه دفع پدیده تروریسم قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.