0 نظر
74 بازدید

ارائه ۱۳ مقاله علمی در روز نخست همایش طب و قضا

double-quot تهران - جارپرس - در نخستین روز از برگزاری هفتمین همایش سراسری طب و قضا، ۱۳ مقاله تخصصی در قالب سخنرانی ارائه شد.
کد خبر : 126392
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1402 - 18:47
ارائه ۱۳ مقاله علمی در روز نخست همایش طب و قضا

به گزارش جارپرس از ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، جابر قره داغی دبیر علمی هفتمین همایش سراسری طب و قضا گفت: در روز نخست همایش طب و قضا و پس از مراسم افتتاحیه که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، همایش وارد مباحث علمی شد که در این روز ۱۳ نفر از برگزیدگان مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش، مقاله خود را در قالب سخنرانی ارائه دادند.

وی با اشاره به موضوعات سخنرانی های ارائه شده تصریح کرد: موضوع برخی از این مقالات عبارتند از نقش استرس یا هیجان خود ساخته در فوت، مبانی مسئولیت قانونی امور پزشکی، مطالعه تطبیقی آیین دادرسی رسیدگی به دعاوی مسئولیت مدنی در حقوق ایران و ایالات متحده آمریکا، اسباب استناد قتل به استرس و هیجان، نگرشی نو پیرامون پایش نقش استرس در تحقق مرگ، مروری بر عوامل و صدمات مسری و موثر در فوت از دیدگاه فقه و حقوق، نحوه استناد وقوع مرگ متهم در فوت های ناشی از هیجان و استرس و … که به شکل سخنرانی ارایه شد.

وی خاطرنشان کرد: در این روز دو جلسه تبادل نظر و جمع بندی نظرات همایش در خصوص تأثیر استرس، بیماری، ضعف جسمانی و قصور پزشکی در فوت برگزار شد.

در هفتمین همایش سراسری طب و قضا ۳۵ مقاله به شکل سخنرانی و ۳۰ مقاله در قالب پوستر ارائه می شود. همچنین سایر مقالات پذیرفته شده در کتابچه همایش منشر شده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.