0 نظر
58 بازدید

ادعای عضو ارشد کنگره در مورد اهداف جاسوسی چین از آمریکا

double-quot تهران – جارپرس – یکی از قانونگذاران برجسته کنگره مدعی شد که هدف نهایی چین از جاسوسی در این کشور تصرف تایوان و کاهش توان آمریکا در ارسال نفرات و تجهیزات به اقیانوس آرام است.
کد خبر : 130384
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 7:48
ادعای عضو ارشد کنگره در مورد اهداف جاسوسی چین از آمریکا

به گزارش جارپرس از ایرنا، یکی از منتقدان سرسخت چین در مجلس آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت که آمریکا هنوز عمق جاسوسی چین را درک نکرده است.

«مایک گَلِگِر» نماینده جمهوریخواه ایالت ویسکانسین و رئیس کمیته منتخب مجلس در امور چین هشدار داد که تشکیلات امنیتی و جاسوسی چین مشغول جمع‌آوری اطلاعات در داخل و خارج از مرزهای این کشورند.

در ماه های اخیر نگرانی از جاسوسی چین در آمریکا افزایش یافته و وزارت دادگستری نیز به تازگی اعلام کرده که دو ملوان آمریکایی را به اتهام جاسوسی برای چین دستگیر کرده است.

به گفته گلگر، باید از چین فاصله گرفت و اطمینان یافت که بخش های حیاتی آمریکا به این کشور وابستگی نداشته باشند. وی گمانه زنی کرد که هدف نهایی چین از جاسوسی در آمریکا تصرف تایوان باشد.

گلگر گفت: منطقی است که چین بخواهد تا جای ممکن در مسیر آمادگی برای چنین درگیری ای اطلاعات جمع آوری کرده و در صورت وقوع جنگ، توان آمریکا در اعزام نفرات و ارسال تجهیزات به اقیانوس آرام را کاهش دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.