0 نظر
66 بازدید

ادامه عملیات تخریب سازه‌های غیرمجاز خلازیر از فردا

double-quot تهران - جارپرس - شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به ادامه عملیات تخریب سازه‌های غیرمجاز خلازیر از روز چهارشنبه ۲۵ مرداد گفت: طبق دستور شهردار تهران قرار شد با رعایت همه موارد ایمنی و تجهیزات لازم، تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در این منطقه را ادامه دهیم.
کد خبر : 131616
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 15:45
ادامه عملیات تخریب سازه‌های غیرمجاز خلازیر از فردا

به گزارش جارپرس از ایرنا از پایگاه خبری شهر، تورج فرهادی ضمن تاکید بر ادامه روند تخریب ساختمان‌های غیرمجاز و ناایمن در این منطقه اظهار داشت: از پنج صبح فردا طبق دستور شهردار تهران ادامه تخریب‌های ساختمان‌های غیرمجاز در محدوده خلازیر آغاز می‌شود.

وی افزود: قرار شد با ملزومات موردنیاز و رعایت تمام موارد ایمنی تخریب ساختمان‌های غیرمجاز و ناایمن را ادامه دهیم و تلاش می‌شود روزانه پنج ساختمان تخریب شود، این روند تخریب متوقف نمی‌شود.

فرهادی ادامه داد: البته در کنار این موضوع تعدادی از همشهریان و کسانی که ساخت و ساز غیرمجاز داشتند به صورت داوطلبانه بخش‌هایی از ساختمان‌های خود را تخریب می‌کنند که این موضوع پیشرفت خوبی داشته و قابل تقدیر است. به سایر همشهریانی که به صورت غیرمجاز و ناایمن اقدام به ساخت کردند نیز توصیه می‌کنیم قبل از اینکه ما ورود کنیم خود آنان در تخریب پیشقدم شوند.

شهردار منطقه ۱۹ اضافه کرد: برای تخریب‌های برنامه‌ریزی شده، حکم قوه قضاییه گرفته شده است و هماهنگی لازم با نیروی انتظامی انجام شده و یگان حفاظت شهرداری، آتش نشانی، اورژانس و HSE نیز برای این موضوع پای کار هستند.

 

 

تشکیل هیات ۹ نفره کارشناسان رسمی دادگستری در پرونده حادثه خلازیر
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه روز سه شنبه در نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر تشکیل پرونده قضایی برای حادثه خلازیر گفت: پرونده‌ای در ناحیه ۲۷ دادگستری عمومی تهران تشکیل شده و تحقیقات درباره ابعاد تخریب ساختمان انجام می‌شود. اکنون دستورهای قانونی از ناحیه قاضی صادر شده و موضوع به هیات کارشناسی متشکل از ۹ نفر از کارشناسان رسمی دادگستری حوزه سازه، راه و ساختمان، حوادث ناشی از کار و انفجار ارجاع شده است.

وی ادامه داد: کارفرمای مربوطه معرفی شده‌ و تحقیقات مقدماتی در دستور کار قرار دارد و به محض آنکه امکان اطلاع‌رسانی وجود داشته باشد این کار انجام می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.