ادامه رسیدگی به طرح امنیت غذایی در دستور کار مجلس

double-quot تهران- جارپرس-ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی در دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.
کد خبر : 67902
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 شهریور 1400 - 8:37
ادامه رسیدگی به طرح امنیت غذایی در دستور کار مجلس

به گزارش  جارپرس ازایرنا، جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمدباقر قالیباف» آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی در دستور کار امروز نمایندگان است.

طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار و طرح ساماندهی صنعت خودرو، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در مورد طرح استفساریه بند (ز) تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر و طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار نیز در دستور امروز صحن علنی قرار دارد.

همچنین لایحه اصلاح ماده۸ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه، طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان و بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور نیز در دستور کار امروز قرار دارد.

بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد زلزله سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد موارد اعلامی نقض، اجرای ناقص و استنکاف از اجرای اصل ۱۳۴ قانون اساسی و قوانین متعدد در موضوع عدم تصویب تمام یا بخشی از مقررات و آیین نامه های اجرائی قوانین از دیگر دستورات اعلام شده از سوی هیات رییسه مجلس نیز برای جلسه روز سه شنبه مجلس پیش بینی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.