احمد گواری رییس فدراسیون آمادگی جسمانی شد

double-quot تهران- جارپرس-مجمع انتخابات فدراسیون آمادگی جسمانی به ریاست محمدشروین اسبقیان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
کد خبر : 139396
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402 - 16:33
احمد گواری رییس فدراسیون آمادگی جسمانی شد

به گزارش جارپرس از ایسنا، مجمع انتخابات فدراسیون آمادگی جسمانی برای تصدی پست ریاست این فدراسیون امروز (دوشنبه ۱۴ اسفند) به ریاست محمدشروین اسبقیان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع مهین فرهادی‌زاد به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشت. احمد گواری، عباسعلی اکبری، فاطمه ابوالقاسمی، نادر وادی‌خیل و محمدرسول خدادادی پنج کاندیدای حاضر در مجمع‌اند که پیش از برگزاری انتخابات عباسعلی اکبری انصرافش را اعلام کرده بود و وادی‌خیل نیز در مجمع حضور نداشت.

با اینکه پیش از این شنیده شده بود فاطمه ابوالقاسمی حق شرکت در مجمع انتخابات را ندارد و در مجمع نیز حضور نداشت اما چند دقیقه پس از شروع مجمع اسبقیان، رییس مجمع، اعلام کرد صلاحیت او نیز تایید شده و مشکلی برای حضور در مجمع انتخاباتی ندارد.

عابد حقدادی، سرپرستی فدراسیون آمادگی جسمانی را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده داشت.

احمد گواری رییس فدراسیون آمادگی جسمانی شد

در این مجمع انتخاباتی احمد گواری از بین ۵۳ رای ماخوذه با کسب ۵۰ رای به مدت چهار سال رییس فدراسیون آمادگی جسمانی شد. فاطمه ابوالقاسمی نیز ۳ رای کسب کرد.

گواری پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون گفت: از تمام اعضای مجمع به خاطر اعتمادی که به‌ من داشتند تشکر می‌کنم‌ و برای رسیدن فدراسیون به یک وضعیت مطلوب تلاش خواهم کرد.

وی همچنین ضمن تشکر از وزیر ورزش برای برگزاری مجمع انتخابات این فدراسیون افزود: از نگاه هوشمندانه وزیر ورزش برای تعیین تکلیف ریاست این فدراسیون و همچنین ابوالقاسمی به خاطر شرکت در مجمع انتخابات تشکر می کنم.

وی در پایان از اسبقیان قول گرفت تا بعد از ماه مبارک رمضان اولین مجمع سالیانه این فدراسیون را در یکی از استان‌ها برگزار کند.

گواری: خروج از فقر حرکتی و کم‌تحرکی از برنامه‌های آمادگی جسمانی است

رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی گفت: امیدوارم آمادگی جسمانی یکی از سه رشته مطرح، بیشترین مخاطب را در آینده جذب کند.

به گزارش ایسنا، احمد گواری پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی اظهار کرد: از همه کسانی که در مجمع حضور پیدا کردند و رای اعتماد دادند، تشکر می‌کنم. امیدوارم به اعتمادشان جواب مثبت بدهیم و به آنچه هدفگذاری شده برسیم.

او درباره برنامه‌های فدراسیون آمادگی جسمانی افزود: حدود یک سال و نیم از شروع به کار فدراسیون می‌گذرد. در این مدت با وجود تمام مشکلات و تنگناها اتفاقات خوبی در یکپارچه‌سازی بحث آمادگی‌ جسمانی افتاده است. آمادگی جسمانی جزو رشته‌های پرمخاطب است و امیدوارم جزو سه رشته مطرح، بیشترین مخاطب را جذب کند.

رییس فدراسیون خاطرنشان کرد: این رشته نیازمند کمک دولت، عزم و اراده مردم و دستگاه‌های اجرایی است که جمعیت متمرکز و سازمان‌یافته دارند. تفاهم‌نامه انعقاد کرده‌ایم و به دنبال افزایش این تفاهم‌نامه هستیم تا جمعیت‌های این‌چنینی را سازماندهی کنیم. موضوع دیگر بحث فعالیت عمومی در سطح جامعه، پارک‌ها و فضاهای باز است که امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و از این وضعیت نامطلوبی که در بحث فقر حرکتی و کم‌تحرکی است، خارج شویم.

گواری در پایان در مورد تغییر نام این فدراسیون به فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی گفت: وزارت ورزش تصمیم گرفته است و قطعا می‌توان تاثیرگذار باشد. تفاوت آمادگی جسمانی با ورزش همگانی در این است که آمادگی جسمانی ورزشی مستمر است که باید منجر به تغییر در فاکتورهای آمادگی جسمانی مورد نیاز شود. امیدوارم پسوندی که اضافه شده در توسعه نتیجه مثبتی داشته باشد.

اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون آمادگی جسمانی معرفی شدند

به گزارش ایسنا، پس از آن که احمد گواری با رای اعضای مجمع به مدت چهار سال ریاست فدراسیون آمادگی جسمانی را بر عهده گرفت، برای تعیین اعضای هیات‌رییسه این فدراسیون در بین اعضای مجمع رای‌گیری شد که در پایان این رای‌گیری ایمان متقیان‌نژاد با ۴۷ رای از بین ۵۳ رای ماخوذه و ندا مطلبی با ۵۳ رای به عنوان نایب‌رییس مردان و زنان، مهناز احمدی با ۵۳ رای به عنوان خزانه‌دار، ولی‌الله صالح‌نیا با ۵۲ رای و مریم آقاسیدعزیزالله با ۴۷ رای به عنوان خبره ورزشی انتخاب شدند. همچنین ندا مطلبی، نایب‌رییس اول و متقیان‌نژاد، به عنوان نایب‌رییس دوم انتخاب شدند.

همچنین به درخواست اسبقیان، معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، نام فدراسیون آمادگی جسمانی با رای اعضای مجمع تغییر کرد و به نام فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی تغییر نام داد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.