0 نظر
138 بازدید

احتمال حضور گلادیاتور کشتی ایران در هانگژو

double-quot تهران- جارپرس-مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد از احتمال حضور دارنده ۲ مدال طلای جهان در بازی‌های آسیایی هانگژو خبرداد.
کد خبر : 132547
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 12:52
احتمال حضور گلادیاتور کشتی ایران در هانگژو

به گزارش  جارپرس ازایرنا؛ مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی هانگژو اول مهرماه خواهد بود و مراسم اختتامیه این رقابت‌ها ۱۶ مهرماه برگزار می‌شود. با این حال مسابقات کشتی بازی‌های آسیایی از ۱۲ مهر آغاز به کار خواهد کرد.

محسن کاوه روز دوشنبه در گفت‌و گو با ایرنا به ترکیب تیم ملی کشتی برای بازی‌های آسیایی هانگژو خبرداد و اظهار کرد: امروز در خانه کشتی، آخرین نفر اعزامی تیم ایران در وزن ۵۷ کیلوگم مشخص شد. در این دیدار، ابراهیم خواری توانست در دو دیدارش مقابل علیرضا سرلک به برتری برسد تا تکلیف این وزن برای هنگژو مشخص شود.

وی ادامه داد: ترکیب تیم ایران در بازی‌های آسیایی شامل ابراهیم خواری(۵۷ کیلوگرم)، رحمان عموزاد خلیلی(۶۵ کیلوگرم)، یونس امامی(۷۴ کیلوگرم)، حسن یزدانی(۸۶ کیلوگرم) و امیرحسین زارع(۱۲۵ کیلوگرم) خواهد بود. تنها در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز میان امیرعلی آذرپیرا و کامران قاسم‌پور نیز احتمالاتی وجود دارد که طی ۲ روز آینده مشخص خواهد شد. این احتمال وجود دارد که قاسم‌پور به این بازی‌ها اعزام شود.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد، گفت: باید دید که وضعیت کامران چگونه است و در صورت برطرف شدن مصدومیت او و تایید کادر پزشکی احتمال حضور دارنده ۲ نشان طلای جهان در هانگژو وجود خواهد داشت. هنوز در این خصوص احتمالات وجود دارد و باید دید کادرفنی چه تصمیمی خواهند گرفت.

وی همچنین در خصوص مصدومیت کامران نیز اشاره کرد و افزود: او روز گذشته در تمرین و اردوی تیم ملی شرکت کرد و کادرفنی و پزشکی نیز باید طی ۲ روز آینده تصمیم نهایی را بگیرند.

کاوه همچنین در خصوص وضعیت تیم امیدها، گفت: رقابت درون اردویی طی چند روز آینده در دو وزن برگزار خواهد شد و سپس ترکیب نهایی مشخص خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.