اجرای نخستین طرح جامع توسعه خطوط فرعی راه آهن

double-quot

تهران – جارپرس -مدیرکل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن از اجرای نخستین طرح جامع توسعه خطوط فرعی به منظور افزایش سهم بار ریلی در کشور خبر داد.

کد خبر : 20620
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 - 10:44
اجرای نخستین طرح جامع توسعه خطوط فرعی راه آهن

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری سلامی ایران، ‘سید مرتضی علی احمدی’ روز یکشنبه با بیان اینکه تجاری سازی در ساختار سازمانی در تحقق افزایش حمل بار ریلی از رویکردهای مهم راه آهن به شمار می رود، گفت: تمرکز بر توسعه زیرساخت های خطوط فرعی و اتصال مراکز مهم اقتصادی در دستور کار هیات مدیره شرکت و مدیران راه آهن قرار گرفته است.
خطوط فرعی صنعتی و تجاری خطوطی هستند که از محل کارخانه و یا مراکز عمده تولید بار به خطوط اصلی شبکه ریلی وصل می شوند.
وی با بیان اینکه اتصال کامل شبکه ریلی به مراکز و چشمه های بار هدف اصلی راه آهن در برنامه ششم توسعه، است، افزود: اتصال شبکه ریلی به مراکز مهم اقتصادی، موجب افزایش حجم بار و کاهش هزینه های حمل و ایجاد فضای رقابتی در تعرفه ریلی می شود.
مدیرکل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن بیان کرد: اتصال شبکه ریلی به مراکز عمده تولید و چشمه های بار در جهت تحقق برنامه سال ۹۶ ( حمل ۵۷ میلیون تنی بار داخلی) ، جذب بار بیشتر و کاهش هزینه های حمل و نقل ترکیبی از اهمیت خاصی برخوردار است.
احمدی به تشکیل اولین جلسه برای احداث خطوط فرعی با حضور معاون فنی و زیر بنایی، مدیران کل خط و سازه های فنی، دفتر مهندسی و نظارت ناوگان و راه آهن قم اشاره کرد و گفت: در این جلسه نسبت به اعلام خطوط فرعی به طول ۱۳۷ کیلومتر که منجر به حمل ۲۰ میلیون تن بار خواهد شد، برنامه ریزی شده تا با استفاده از خطوط فرعی بار بیشتری به نقاط مختلف کشور حمل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.