اجرای طرح مدرسه پیش از بارداری تا تولدبرای اولین باردر خراسان رضوی

double-quot مشهد - جارپرس- یک روانشناس ومدرس دانشگاه آزاد اسلامی طی گفتگوی اختصاصی باخبرنگار جارپرس از اجرای طرح مدرسه پیش از بارداری تا تولد در مشهد خبرداد.
کد خبر : 140011
| خبرنگار : کرم رحیمی
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1403 - 14:19
اجرای طرح مدرسه پیش از بارداری تا تولدبرای اولین باردر خراسان رضوی

به گزارش جارپرس دکتر فاطمه طوری گفت: هرمعلمی قبل از آموزش تعلیم می‌بیند چگونه مادران ما بدون تعلیم به کودکان خود آموزش می‌دهند؟ امروزه یکی از کمبود هایی که در جامعه احساس می‌شود عدم وجود مکانی هست که زوجین در سطح ملی آموزش‌های مهارت زندگی وآموزشهای فرزند آوری وفرزند پروری رابیاموزند. وی با اشاره به اینکه خیلی از مراکز درحال انجام امور آموزش هستند یاد آور شد:باید یک پروتکل آموزش ملی در جامعه وجود داشته باشد تا بتوانیم نتایج آن را درجامعه مشاهد کنیم .وی اظهارداشت :درهمین‌راستا تأسیس شوق مادری با ابتکار و مدیریت طاهر صالحیان   طرحی موسوم به مدرسه پیش از بارداری تا تولد  گام موثری در آموزش مادران درکشور بر داشته شد، که ما در این طرح قبل از بارداری بر روی شخصیت مادر بعنوان مولد جامعه کار کنیم زیرا برای داشتن جامعه مدرن نیازمند مادران ومولدان مدرن هستیم .

دکتر طوری این آموزش  را نقش بسیار زیادی در بالابردن سطح آگاهی‌مادران آینده  دانست و تأکید کرد: با اجرای این طرح  امیدواریم  فرزندانی آگاه تر وباهوش وارد جامعه کنیم.

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: این طرح با سه هدف ملی فعالیت خود را پس ازاخذ مجوز از واحد سما وابسته به دانشگاه آزاد کشور آغاز کرد که به رشد جمعیت،کیفیت جمعیت واشتغالزایی ملی خلاصه می شود.
وی در پایان افزود:این طرح فرصت خوبی برای فارغ التحصیلان جویای کار خواهد بود.زیرا ما درنظر داریم به تعداد مهد کودک های کشور مدرسه پیش از بارداری تا تولد دایر کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.