اجرای خط انتقال، گاز ۲۰ سال آینده تربت‌ جام را تامین می‌کند/ به زودی گاز شهرستان وصل می‌شود

double-quot تهران - جارپرس - فرماندار تربت‌جام گفت: با اجرای خط انتقال جدید گاز نیاز این شهرستان به گاز برای ۲۰ سال آینده تأمین می‌شود.
کد خبر : 112556
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 دی 1401 - 22:57
اجرای خط انتقال، گاز ۲۰ سال آینده تربت‌ جام را تامین می‌کند/ به زودی گاز شهرستان وصل می‌شود

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، حسین جمشیدی با بیان اینکه در سفر وزیر نفت به تربت‌ جام دستور آغاز خط انتقال گاز ۱۶ اینچی از خط عسلویه مشهد داده شد، افزود: خط تقویتی انتقال گاز به شهرستان تربت‌ جام به طول ۶۵ کیلومتر و با تأمین اعتبار افزون بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال احداث می‌شود تا در زمستان سال آینده شاهد قطعی گاز در این منطقه نباشیم.

وی اظهار کرد: در سفر وزیر نفت به شهرستان سه اتفاق مهم صورت گرفت که تخصیص اعتبارات لازم برای انجام خط انتقال گاز، تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای انجام پروژه‌های عام‌المنفعه و تأمین نفت و گاز مایع به صورت رایگان از جمله این اتفاقات بود.

توزیع ۶۰۰۰ وسیله گرمایشی

فرماندار تربت‌ جام بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته تعدادی بخاری نفتی و والر در اختیار شهرستان قرار گرفته که در حال توزیع است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر کاهش آلام و درد مردم است. تاکنون ۴۰۰۰ وسیله گرمایشی بین شهروندان توزیع شده و ۲۰۰۰ وسیله دیگر در حال ورود به شهرستان است.

تحویل وسایل گرمایشی براساس کد ملی

جمشیدی خاطرنشان کرد: تمام کسانی که قطعی گاز دارند، متناسب با بالاترین ساعتی که قطعی خواهند داشت، برابر لیست شرکت گاز و براساس کد ملی و اشتراک، لوازم گرمایشی تحویل می‌گیرند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۱۵۰ هزار لیتر نفت و همچنین گاز رایگان بین مشترکینی که گاز ندارند، توزیع شده است. همچنین با کمک آستان قدس رضوی امروز ۱۰ هزار پرس غذا توزیع و نانوایی‌ها شبانه‌روزی پخت می‌کنند.

فرماندار تربت جام با بیان اینکه اگر چه هنوز گاز بسیاری از مشترکین قطع است اما با قول مسئولان استانی به زودی گاز تمام خانوارها وصل خواهد شد، از مردم تربت‌ جام خواست حداکثر صرفه‌جویی را در مصرف گاز داشته باشند و به پویش هر منزل یک بخاری بپیوندند.

شهرستان مرزی و تلفیقی تربت‌جام با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد و از شرق با کشور افغانستان هم‌مرز است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.