اجتماع بزرگ بسیجیان و امت حزب الله در افسریه

double-quot

تهران – جارپرس – شهردار منطقه ۱۵ تهران از اجرای ویژه برنامه هایی به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان در منطقه خبر داد و گفت: همزمان با راه پیمایی بسیجیان و امت حزب الله در این روز، اجتماع بزرگ استکبار ستیزی در بیست متری افسریه برگزار می شود.   به گزارش جارپرس از روابط عمومی

کد خبر : 12323
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 آبان 1394 - 10:37
اجتماع بزرگ بسیجیان و امت حزب الله در افسریه

تهران – جارپرس – شهردار منطقه ۱۵ تهران از اجرای ویژه برنامه هایی به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان در منطقه خبر داد و گفت: همزمان با راه پیمایی بسیجیان و امت حزب الله در این روز، اجتماع بزرگ استکبار ستیزی در بیست متری افسریه برگزار می شود.


 

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ تهران ، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: ۱۳ آبان همزمان با روز ملی استکبار ستیزی، بسیجیان و امت حزب الله منطقه از مساجد نه گانه ناحیه پنج منطقه ۱۵ به سمت بیست متری افسریه راهپیمایی می کنند و پس از طی مسافتی ساعت ۸ شب با اجتماع در بیست متری افسریه، ویژه برنامه های این روز ازجمله سخنرانی با موضوع استکبار ستیزی به اجرا درخواهد آمد.

 

به گفته وی این گردهمایی با مشارکت شهرداری منطقه ۱۵، حوزه بسیج ۳۱۹ خاتم الانبیاء، کلانتری، راهور و شورایاری برگزار می شود.

 

شهردار منطقه با اشاره به دیگر برنامه های پیش بینی شده برای روز ۱۳ آبان افزود: شرکت مسوولان و کارکنان منطقه در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان، استفاده از ۲۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام شهروندان، ورزشکاران، گروههای دوام و شهرداران مدارس با لباسهای مخصوص به محل برگزاری راهپیمایی در مقابل لانه جاسوسی از دیگر برنامه های این منطقه همزمان با روز ۱۳ ابان خواهد بود.

 

دکتر انجمنی یادآور شد: از دیگر برنامه های منطقه به مناسبت سالروز ملی استکبار ستیزی می توان به برگزاری مسابقه مقاله نویسی و کتابخوانی و همچنین مسابقه ساخت آدمکهای استکباری در مدارس و سرای محلات، اجرای نمایش مرتبط با همین روز در ۲۰ مدرسه و برپایی نمایشگاه عکس تحت همین عنوان اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.