اجاره‌بهای امسال خوابگاه‌های دانشجویی چقدر است؟

double-quot تهران - جارپرس - نرخ اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در دوره‌های روزانه نوبت دوم و متاهلی اعلام شد.
کد خبر : 90007
تاریخ انتشار : شنبه 17 اردیبهشت 1401 - 8:35
اجاره‌بهای امسال خوابگاه‌های دانشجویی چقدر است؟

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، نرخ اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی سال تحصیلی ۱۴۰۱ در دوره‌های روزانه مجردی، روزانه متاهلی و خوابگاه‌های متاهلی اعلام شد.

براین اساس اجاره‌بهای خوابگاه‌های روزانه مجردی در سطوح یک و دو برای اتاق‌های یک نفره بیش از ۵۸۷ هزارتومان، اتاق‌های سه تا چهار نفره ۴۶۹ هزار تومان، اتاق‌های پنج تا شش نفره ۴۱۱ هزارتومان و در نهایت برای اتاق‌های هفت و هشت نفره ۳۵۲ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین نرخ اجاره بهای خوابگاه‌های مجردی دانشجویان نوبت دوم یا شبانه برای سطوح یک و دو در اتاق‌های یک و دو نفره بیش از ۸۸۰ هزارتومان، اتاق‌های سه و چهار نفره ۷۰۴ هزارتومان، اتاق‌های پنج و شش نفره ۶۱۶ هزار تومان و اتاق‌های هفت و هشت نفره نیز ۵۲۸ هزار تومان می باشد.

طبق این نرخ اجاره‌بهای خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان روزانه برای سطح چهار با امکانات مشترک ۶۷۵ هزار تومان و دانشجویان متاهلی دوره شبانه نیز بیش از یک میلیون تومان تعیین شده است.

همچنین برای دانشجویان با سنوات اضافه مبالغ فوق افزایش خواهد یافت در واقع دانشجویان سنوات اضافه در نیم سال اول به میزان صد درصد، در نیم سال دوم ۱۵۰درصد و در نیم سال سوم نیز ۲۰۰ درصد افزایش اجاره‌بها خواهند داشت و سکونت غیرمجاز مشمول جریمه ۱۰ برابری خواهد شد.

دانشجویان مهمان، بورسیه و شاغل نیز مشمول ۵۰ درصدی افزایش نرخ اجاره بها خواهند شد. براین اساس مبنای محاسبه برای ترم‌های اول و دوم، چهار ماه و نیم برای تابستان ۲.۵ می‌باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.