0 نظر
142 بازدید

اتحادیه جهانی کشتی: به تصمیم ایران احترام می گذاریم

double-quot
تهران – جارپرس – رییس اتحادیه جهانی کشتی در بیانیه‌ای در واکنش به اقدام ایران در مخالفت با ورود کشتی‌گیران آمریکایی به خاک ایران اعلام کرد که به این تصمیم احترام می‌گذارد.
کد خبر : 19058
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 - 7:18
اتحادیه جهانی کشتی: به تصمیم ایران احترام می گذاریم

به گزارش جارپرس از روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از سایت اتحادیه جهانی کشتی، ‘نناد لالوویچ’ در بیانیه‌ای در رابطه با مخالفت ایران با حضور تیم کشتی آمریکا در جام جهانی کشتی آزاد کرمانشاه گفت: با این که امیدوار بودیم وزارت خارجه ایران تصمیم دیگری بگیرد، به تصمیم فعلی آنها با همه پیچیدگی‌هایش احترام می‌گذاریم.، ما به زودی برای جام جهانی کشتی آزاد راه‌ حلی پیدا خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: با وجود محدودیت‌های سفر بین دو کشور، این هفته از همکاری و دوستی بین دو فدراسیون کشتی خشنود شدم. همان طور که در طی سال‌ها دیده‌ایم کشتی ورزشی است که بین ملت‌ها اتحاد ایجاد می‌کند. اتحادیه جهانی کشتی هر فصل مسابقات زیادی برگزار می‌کند. امیدواریم که دوباره کشتی‌گیران ایرانی و آمریکایی را روی یک تشک ببینیم.
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه پیش تر از مخالفت وزارت امور خارجه با سفر تیم کشتی آزاد آمریکا برای شرکت در رقابت های جام جهانی کشتی در ایران خبر داده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.