اتباع خارجی به مرز مهران نیایند

double-quot تهران - جارپرس - معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: برابر توافقی که با کشور عراق صورت گرفته اتباع خارجی فقط از مرز چزابه می‌توانند تردد داشته باشد.
کد خبر : 131902
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 9:35
اتباع خارجی به مرز مهران نیایند

به گزارش جارپرس از ایسنا، «محمدسبحان حسنی» اظهار کرد: اتباع خارجی نمی‌توانند از مرز مهران خارج شوند و برابر توافقی که با کشور عراق صورت گرفته فقط از مرز چزابه می توانند تردد داشته باشد.

وی با بیان اینکه تا دیروز ۷۰ دستگاه اتوبوس‌ داخل شهری به مهران وارد شد که به تدریج در حال اضافه شدن است و تا ۷۰۰ دستگاه اضافه خواهد شد، تصریح کرد: اتوبوس‌ها از مسیرهای پارکینگ ۱ و ۲ اربعین، پایانه برکت و پل زائر به صورت رفت و برگشت زائران را  منتقل خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: از محل پارکینگ‌های ۱ و ۲ که زائران خودروهایشان را پارک می‌کنند اتوبوس خط واحد برای آنها آماده است، ایستگاههایی را برای پارکینگ اربعین مشخص کردیم که در آنجا سوار می شوند و از طریق کمربند غربی تا میدان اربعین هدایت خواهند شد.

حسنی با بیان اینکه زائرانی که داخل شهر مهران هستند بعد از پل زائر اتوبوس برای انتقال آنها مهیا است، تصریح کرد: کسانی که با اتوبوس تا پایانه برکت می آیند باز هم اتوبوس برای انتقال آنها به میدان اربعین فراهم است و زائرینی که در حال برگشت هستند از میدان اربعین به سمت مقصد مورد نظر در پایانه برکت، پل زائر و پارکینگ های اربعین ۱ و ۲ سوار خواهند شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.