ابراز همدردی فدراسیون کشتی آمریکا و تعدادی از قهرمانان جهان با زلزله زدگان کرمانشاه

double-quot

تهران-جارپرس-فدراسیون کشتی آمریکا با ارسال نامه ای ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان استان کرمانشاه،نوشت: این یک حادثه دردناک بوده و قلب ما در این زمان که غم و اندوه دارید، با شما است.

کد خبر : 23755
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 - 9:33
ابراز همدردی فدراسیون کشتی آمریکا و تعدادی از قهرمانان جهان با زلزله زدگان کرمانشاه

به گزارش روز شنبه فدراسیون کشتی، در نامه فدراسیون کشتی آمریکا آمده است: در جام جهانی کشتی آزاد سال ۲۰۱۷ در کرمانشاه شرکت کردیم و مردم آن منطقه از کشور شما برخورد بسیار دوستانه و با احترام زیاد با تیم ملی کشتی آزاد ما داشتند و مهمان دوستی مردم کرمانشاه در کنار نظم عالی میزبان این مسابقات برای کشتی گیران، مربیان و تیم سرپرستی ما خاطره بسیار زیبایی به جا گذاشت که ما بهمین دلیل از شما سپاسگزاریم.
در نامه فدراسیون کشتی آمریکا خطاب به فدراسیون کشتی ایران همچنین آمده است: ابراز تسلیت و نگرانی های ما را به مردم کرمانشاه و حادثه دیدگان اعلام کنید و اجازه دهید در این زمان که آن ها نیاز دارند، ما خود را در کنار آن ها حس کنیم.
در این نامه تاکید شده است: فدراسیون های کشتی ایران و آمریکا همکاری و رابطه ارزشمند و همراه با حسن نیت با یکدیگر دارند و آماده هرگونه کمکی در این زمینه هستیم.
همچنین جردن باروز قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک از آمریکا، رومن ولاسوف قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک از روسیه، رسول چونایف دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک کشتی فرنگی از جمهوری آذربایجان و فرانک استابلر قهرمان کشتی فرنگی جهان از آلمان، حادثه زلزله در استان کرمانشاه و کشته و مجروح‌شدن تعداد زیادی از هموطنانمان را به زبان فارسی تسلیت گفتند.
زلزله ای به بزرگی ۷٫۳ ریشتر ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست و یکم آبان ماه) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند.
این زلزله در استان کرمانشاه حوالی ازگله در عمق ۱۱ کیلومتری زمین روی داد.
شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.
براساس آخرین اطلاعات اعلام شده، تاکنون در این زمین لرزه ۹۳۸۸ نفر زخمی شده اند و ۴۳۳نفر هم جان باختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.