0 نظر
181 بازدید

ابراز همدردی تایلندی ها و ایرانیان مقیم تایلند با بازماندگان زلزله کرمانشاه

double-quot

کوالالامپور-جارپرس-سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند ضمن بیان تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان زلزله غرب ایران از آمادگی ایرانیان مقیم تایلند به منظور کمک رسانی به آسیب دیدگان و همچنین تدابیر انجام شده به منظور امداد رسانی به ساکنان مناطق زلزله زده خبر داد.

کد خبر : 23731
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 آبان 1396 - 6:22
ابراز همدردی تایلندی ها و ایرانیان مقیم تایلند با بازماندگان زلزله کرمانشاه

به گزارش جارپرس از ایرنا، ‘محسن محمدی’ سفیر جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی که در یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته است، گفت: از نخستین لحظات دریافت اخبار مرتبط با فاجعه ناگوار زلزله استان کرمانشاه، بار دیگر شاهد تبلور روح همبستگی و اراده ملی و رحمت دینی هموطنان عزیز مقیم تایلند و تماس های تلفنی متعدد برای اطلاع از چگونگی امکان کمک رسانی به آسیب دیدگان بودیم.
سفیر ایران در تایلند تصریح کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با هواپیمایی ماهان مقدمات و تمهیدات لازم برای ارسال کمک های هموطنان عزیز فراهم شده و در حال پیگیری و هماهنگی های لازم با ستاد بحران در کشور هستیم.
وی همچنین افزود: مقامات تایلند نیز در جریان برگزاری نشست رایزنی های سیاسی فیمابین و ملاقاتهای دو روز گذشته، مراتب تسلیت و ابراز همدردی با مردم ایران و بویژه بازماندگان این حادثه را اعلام و نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور نیز طی پیام های جداگانه به رییس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان مراتب تسلیت و همدردی خود را اعلام داشته اند.
محمدی همچنین در پیام خود در این زمینه نوشت: بار دیگر حادثه ای ناگوار مردم سرزمین عزیزمان ایران را در غم و اندوهی غیر قابل توصیف فرو برد. صدای تیشه ای که از بیستون برخواست، اینبار نه صدای وصل و عشق بلکه صدای فصل و جدایی ها و ماتم بود.
‘حادثه اندوه بار زمین لرزه مرگبار و درگذشت و مجروح شدن شمار زیادی از هموطنان غیور و عزیزمان در غرب کشور موجب تالم هموطنان ایرانی مقیم تایلند، اینجانب ، کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران و کارکنان سایر نهادهای ایرانی مستقر در تایلند شد. به نمایندگی از ایرانیان مقیم و کارکنان تمامی نهادهای ایرانی مستقر در تایلند، مصیبت وارده را به خانواده آسیب دیدگان و عزادار از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای جان باختگان علو درجات را مسئلت می نمایم’.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.