آیین نامه شورای اجتماعی کشور تصویب شد

double-quot
تهران – جارپرس – شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه عصر سه شنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، آیین نامه شورای اجتماعی کشور را تصویب کرد.
کد خبر : 19555
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 5:22
آیین نامه شورای اجتماعی کشور تصویب شد

به گزارش جارپرس از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در این جلسه ۲۸ عضو شورای اجتماعی کشور مشخص و تصوب شد که دبیرخانه شورای اجتماعی کشور (سازمان امور اجتماعی) در وزارت کشور مستقر شود و این شورا موظف است در بررسی های خود از نمایندگان دستگاه های اجرایی غیر عضو و نیز صاحبنظران ذی ربط استفاده کند.
استقرار نظام جامع رصد وضعیت، تدوین اطلس آسیب های اجتماعی کشور، مطالعات و پژوهش های مورد نیاز، تدوین پیش نویس سیاست های امور اجتماعی و ارائه گزارش های نظارتی و ارزیابی به شورا، از وظایف سازمان امور اجتماعی می باشد.
همچنین شورا، کارگروه های تخصصی از اعضا و یا نمایندگان آنها و صاحبنظران برای بررسی کارشناسی، هماهنگی و پیگیری تشکیل می دهد.
در ادامه تصویب مواد دیگر آیین نامه شورای اجتماعی کشور، مقرر شد اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرحها و برنامه های مصوب خارج از وظایف جاری دستگاه ها به سازمان برنامه و بودجه پیشنهاد و گزارش سالیانه از اقدامات به شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.