0 نظر
157 بازدید

آیپک: کنگره آمریکا برای نابودی تونل های فلسطین ۸۰ میلیون دلار به اسرائیل کمک می کند

double-quot

تهران-جارپرس-حساب کاربری آیپک – لابی راست گرای رژیم صهیونیستی در آمریکا- دیروز (۱۹ آذر) در توییتر با نقل خبری در مورد تخریب تونل های حماس در غزه اعلام کرد که کنگره آمریکا بیش از ۸۰ میلیون دلار به فن آوری های پیشرفته این رژیم در کشف و تخریب تونل های فلسطینیان اختصاص داده است.

کد خبر : 24023
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1396 - 8:51
آیپک: کنگره آمریکا برای نابودی تونل های فلسطین ۸۰ میلیون دلار به اسرائیل کمک می کند

آیپک مدعی شده است که این همکاری منجر به حفظ جان هزاران تن می شود.
به گزارش جارپرس از ایرنا، در مصوبه ۲۹۱۴ کنگره آمریکا که «بردلی اسکات» نماینده دمکرات ایالت ایلی نویز ارائه داده بود، دولت ترامپ مجوز اختصاص ۴۷ میلیون و پانصد هزار دلار کمک به برنامه ضد تونل رژیم صهیونیستی را دریافت کرد. در این مصوبه که برای سال مالی ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده، گروه های حماس، حزب الله و جهاد اسلامی تروریست شناخته شده و ادعا شده است که حماس با استفاده از تونل هایی که به سرزمین های اشغالی و مصر ختم می شوند پول، اسلحه و تدارکات به غزه قاچاق می کند.
در طرح مزبور، ادعا شده است که همکاری واشنگتن و تل آویو برای کشف و انهدام تونل های مزبور، علاوه بر اسرائیل به سود آمریکا و متحدان آن نیز خواهد بود.
شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا دیروز خبر داد که ارتش رژیم صهیونیستی یک تونل یک هزار متری از شهر خان یونس نوار غزه تا سرزمین های اشغالی را تخریب کرده است.
به گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، این تونل سیمانی بسیار مجهز بوده و در آن از شبکه های تهویه و برق استفاده شده بود.
براساس این گزارش، این تونل دومین تونلی است که ادعا شده رژیم صهیونیستی در شش هفته گذشته تخریب کرده است. ساکنان نوار غزه سالهاست که در محاصره رژیم صهیونیستی قرار داشته و برای رفت و آمد به نقاط دیگر سرزمین های اشغالی و تهیه مایحتاج خود با مشکلات فراوانی دست به گریبانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.