آیت‌الله جنتی: وضعیت آلودگی هوا نگران کننده است

double-quot تهران - جارپرس - دبیر شورای نگهبان گفت: وضعیت آلودگی هوا در تهران و برخی کلان‌شهرها وضعیت نگران‌کننده‌ای است و ان‌شاءالله با جدیت و تدابیر مسئولان امر و با همکاری مردم، این مسأله حل شود.
کد خبر : 44349
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 دی 1399 - 0:08
آیت‌الله جنتی: وضعیت آلودگی هوا نگران کننده است

به گزارش جارپرس از ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۹) در جلسه این شورا با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها گفت: ظلم به حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها آن بانوی یگانه دو عالم، پایه ظلم‌های بعدی در تاریخ اسلام شد و لعنت ابدی خداوند بر ظالمین و حامیان آن‌ها که موجب چنین اتفاقات دردناکی در تاریخ اسلام شدند.

جنتی در ادامه با اشاره به درگذشت مصباح یزدی، خاطرنشان کرد: فقدان مرحوم آیت‌الله مصباح برای حوزه‌های علمیه و ساحت علم و دانش ضایعه بزرگی است؛ ایشان علماً و عملاً عنصری ارزشمند و متعبد، با اخلاقی وارسته بود.

وی افزود: مؤسسه امام خمینی(ره) که به همت مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی تأسیس شد، کمک زیادی به توسعه و تعمیق معارف ناب شیعه و اهل بیت علیم‌السلام داشته و در این مؤسسه شاگردان فاضل و متدین بسیاری تحت مدیریت آیت‌الله مصباح یزدی تربیت شده‌اند که امیدواریم این مسیر درست همچنان ادامه پیدا کند.

دبیر شورای نگهبان به موضوع کرونا و کاهش آمار مرگ و میر ناشی از آن در کشور اشاره و تأکید کرد: در حالی که در دنیا به ویژه انگلیس و آمریکا وضعیت شیوع و مرگ و میرهای ناشی از آن رو به افزایش است، در ایران آمارها از کاهش جان‌باختگان کرونا حکایت می‌کند که این امر ناشی از رعایت دستورات بهداشتی توسط مردم و تلاش‌ مسئولان بهداشتی است و باید همین مسیر تا ریشه‌کنی این بیماری ادامه پیدا کند.

جنتی در پایان با بیان اینکه وضعیت آلودگی هوا در تهران و برخی کلان‌شهرها وضعیت نگران‌کننده‌ای است، ابراز امیدواری کرد که با جدیت و تدابیر مسئولان امر و با همکاری مردم، این مسأله حل شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.