آموزش حرکت خودروها بین خطوط با اجرای مردان سفید پوش در منطقه ۱۳ تهران

double-quot

تهران-جارپرس-گروه های نمایشی خط سفید با اجرای تئاترهای خیابانی و پخش تراکت در معابر و بوستان ها ی منطقه ۱۳ تهران رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و حرکت بین خطوط را آموزش دادند.   به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳تهران ،مهدیه فراهانی ، مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه با

کد خبر : 11290
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهریور 1394 - 10:53
آموزش حرکت خودروها بین خطوط  با اجرای مردان سفید پوش در منطقه ۱۳ تهران

تهران-جارپرس-گروه های نمایشی خط سفید با اجرای تئاترهای خیابانی و پخش تراکت در معابر و بوستان ها ی منطقه ۱۳ تهران رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و حرکت بین خطوط را آموزش دادند.

 

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳تهران ،مهدیه فراهانی ، مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه با اشاره به اهمیت آشنایی شهروندان با طرح خط سفید گفت : اطلاع رسانی و آموزش حرکت خودروها بین خطوط به شهروندان از اقدامات فرهنگی این اداره در زمینه “خط سفید” است.

 

وی افزود: مردان سفید پوش در این تئاتر‌های خیابانی با حضور در معابر ، تقاطع ها به محض روشن شدن چراغ قرمز راهنما، بر روی خطوط سفید ایستاده و بروشور های آموزشی را بین شهروندان توزیع می کنند.

 

مدیر اداره روابط عمومی منطقه تصریح کرد: مردان سفید پوش همچنین با حضور در بوستان ها با حمل پلاکاردهایی با مضامین آموزشی و انجام فعالیت های نمایشی شهروندان را به رعایت تردد بین خطوط تشویق کردند.

 

فراهانی اظهار داشت: با عملکرد مردان سفید پوش در هفته های اخیر، سفید پوشان در فلکه دوم نیروی هوایی ، بوستان خیام ، چهارراه کوکا کولا و خیابان پیروزی حضور پیدا کرده و هفته های آینده در دیگر معابر به فعالیت می‌پردازند.

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.