0 نظر
155 بازدید

آموزش از ۱۴ فروردین در همه مقاطع تحصیلی حضوری است

double-quot تهران - جارپرس - سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: از ۱۴ فروردین امسال همه کلاس‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در همه واحدها و مراکز و نیز همه مدارس سما به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
کد خبر : 87456
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 فروردین 1401 - 12:11
آموزش از ۱۴ فروردین در همه مقاطع تحصیلی حضوری است

 

به گزارش جارپرس از ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، احمد نقی‌لو روز گذشته (۹ فروردین‌ماه) در جلسه شورای معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل ستاد ملی کرونا و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر حضوری شدن آموزش در دانشگاه‌ها و مدارس، اظهار کرد: فضای آموزشی دانشگاه‌ها و مدارس به دوران پیش از شیوع کرونا برگشته و همه کلاس‌ها در همه مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در همه واحدها و مراکز به صورت حضوری خواهد بود.

وی افزود: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان مطابق روال عادی پیش از شیوع کرونا با رعایت دستورالعمل‌های لازم در کلاس‌های درس حضور خواهند داشت و برگزاری هرگونه کلاس آموزشی به صورت مجازی ممنوع خواهد بود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری کلاس‌ها افزود: زمان و مکان کلاس‌های درس در برنامه آموزشی دانشجویان در سامانه آموزشیار گنجانده و علاوه بر آن اطلاعات لازم برای ورود دانشجویان به دانشگاه در وب‌سایت واحدها و شبکه‌های اجتماعی هر واحد منتشر شده است.

نقی‌لو گفت: با توجه به حضوری شدن وضعیت آموزش در دانشگاه‌ها، حضور و غیاب صرفاً بر مبنای حضور و یا حضور نیافتن در کلاس درس تعریف شده است.

وی در خصوص اسکان دانشجویان غیربومی در خوابگاه‌ها خاطرنشان کرد: مقدمات اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی فراهم شده است و پذیرش دانشجویان غیربومی از عصر روز ۱۳ فروردین در خوابگاه‌های دانشجویی واحد زنجان انجام خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.