0 نظر
164 بازدید

آمریکا به دنبال استخدام جاسوس در بین مردم روسیه است

double-quot
مسکو – جارپرس – سخنگوی رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد: سازمان های اطلاعاتی آمریکا تلاش خود را برای جذب شهروندان روس بکار گرفته اند و برخی را نیز برای این منظور تحت فشار قرار داده اند.
کد خبر : 26694
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 شهریور 1397 - 4:31
آمریکا به دنبال استخدام جاسوس در بین مردم روسیه است

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، دیمیتری پسکوف در جمع خبرنگاران گفت: در سال های اخیر شاهد افزایش تلاش های آمریکا برای اجیر کردن شهروندان روس بودیم.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که دیدگاه وی را درباره مقاله روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز مبنی بر تلاش ناکام آمریکا برای اجیر کردن شش سرمایه دار روس جویا شده بود، گفت: مساله این است که واقعا آمریکا در سالیان اخیر از طریق سازمان های اطلاعاتی خود بطور گسترده برای اجیر کردن شهروندان روس و اعمال فشار بر آنها تلاش می کند.
پسکوف ادامه داد: اینگونه اخبار تامل انگیز است و این واقعیت را اثبات می کند که ایالات متحده به اجیر کردن شهروندان روس متوسل شده است.
سخنگوی رئیس جمهوری روسیه در مورد خبر تلاش آمریکا برای اجیر کردن اولگ دریپاسکا میلیاردر روس گفت: با توجه به اینکه دریپاسکا سرمایه دار و سهامدار بسیار بزرگ و مدیر واحدهای تولیدی کلان با صدها هزار نفر کارگر از جمله در عرصه های حساس اقتصادی است، تلاش برای اجیر کردن وی از سوی آمریکا حاکی از مداخله واشنگتن در امور داخلی روسیه است.
پسکوف در مورد شهروندان دیگر روس که از سوی آمریکا برای اجیر کردن آنها تلاش شده است به خبرنگاران گفت: سئوالات خود را می توانید با مراجعه به این افراد بپرسید.
روزنامه نیویورک تایمز به تازگی با استناد به منابع خود به تلاش ناموفق آمریکا برای اجیر کردن شش سرمایه دار روس اشاره کرد.
در مقاله این روزنامه آمریکایی خاطرنشان شده بود که سازمان پلیس فدرال آمریکا و وزارت دارایی این کشور تلاش کرده بودند که دریپاسکا سرمایه دار بزرگ روس را اجیر کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.