آمادگی کامل لبنان برای رویارویی با ایران

double-quot تهران - جارپرس - خبرنگار لبنانی از آمادگی کامل تیم ملی فوتبال این کشور برای رویارویی با ایران خبر داد و اعلام کرد که این تیم شانس بالایی برای صعود دارد.
کد خبر : 71857
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 آبان 1400 - 8:37
آمادگی کامل لبنان برای رویارویی با ایران

 

به گزارش جارپرس از ایسنا وبه نقل از کوره، تیم ملی فوتبال لبنان درآخرین بازی خود در دور رفت مرحله گروهی انتخاب جام جهانی ۲۰۲۲ باید به مصاف ایران برود.

این دیدار ۲۰ آبان ماه جاری و به میزبانی لبنان برگزار خواهد شد.

ابی فرج، خبرنگار لبنانی درباره وضعیت تیم گفت: لبنان هر ۵ امتیاز خود را در بازی های خارج از خانه به دست آورده است و این دستاوردی تاریخی است و نباید آن را نادیده گرفت. فدراسیون فوتبال لبنان همه امکانات و شرایط لازم را برای میزبانی بازی های خانگی مهیا کرده است.

او ادامه داد: تیم ملی فوتبال لبنان قبل از دیدار برابر ایران اردوی را در جنوب لبنان پشت درهای بسته برگزار خواهد کرد. چمن ورزشگاه صیدا در بهترین حالت خود قرار دارد. بیشتر اقدامات هماهنگ سازی در حال انجام است. امیدوار هستیم که لبنان در بازی های بعدی خود بهترین نمایش را داشته باشد. ما باتوجه به نتایجی که تاکنون کسب کرده ایم شانس صعود به جام جهانی را داریم.

تیم ملی فوتبال لبنان از ۴ بازی قبلی خود ۵ امتیاز کسب کرده است و در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد این  درحالی است که ایران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.