آمادگی مجلس برای حل مشکل بیمه تامین اجتماعی اصناف و اقشار مختلف

double-quot
تبریز – جارپرس – نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل و فصل ریشه ای مشکل بیمه تامین اجتماعی اصناف و دیگر اقشار مختلف جامعه، نیازمند تدوین قوانین کارشناسی و عملی هستیم و مجلس در این زمینه آماده همکاری با دولت و بخش های غیردولتی است.
کد خبر : 19597
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1395 - 8:58
آمادگی مجلس برای حل مشکل بیمه تامین اجتماعی اصناف و اقشار مختلف

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، مسعود پزشکیان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایش ‘ اتابک پارکنین تراژدیسی’ ( تراژدی پارک اتابک) با اشاره به دغدغه ی اهالی فرهنگ و هنر نسبت به بیمه های اجتماعی افزود: مشکل تامین اجتماعی مشاغل آزاد در کشور معضل اساسی بوده و تاکنون برای آن برنامه و تصمیمی کارشناسی اتخاذ نشده است.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با بیان اینکه دغدغه های هنرمندان نسبت به بیمه تامین اجتماعی قابل درک است، یادآوری کرد: به طور حتم بدون حل و فصل مشکلات این قشر حساس و ارزشمند، نمی توان انتظار تولید آثار فاخر در کشور را داشت.
پزشکیان ادامه داد: با وجود تمام مشکلات، باز هم فعالیت بی ادعای اهالی فرهنگ و هنر به منظور اعتلای ایران اسلامی قابل قدردانی است.
وی اظهار کرد: زبان هنر رساترین پیام برای انتقال خواسته های جامعه به تصمیم گیران و تصمیم سازان کشور است.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که هنرمندان به عنوان بخش مهمی از نخبگان جامعه می توانند مدیران جامعه را نیز مدیریت کنند، گفت: حوزه های مختلف فرهنگی و هنری در یک دست کردن خواسته های تمام اصناف و اقشار جامعه و تبدیل آن ها به یک مطالبه ی عمومی از مسئولان، نقشی اساسی دارد.
پزشکیان بر لزوم پیگیری برای احداث مجموعه ی مدرن و متناسب با نیاز و ظرفیت های تبریز تاکید کرد و گفت: تولید و ارائه ی نمایش های فاخر در تبریز نشان از ظرفیت بالای هنرهای نمایشی این خطه است.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با اشاره به درخواست اهالی تئاتر تبریز برای احداث مجموعه ای مدرن و متناسب با نیاز هنرمندان این شهر اظهار کرد: به طور حتم از وزارت فرهنگ و ارشاد و شورای اسلامی و شهرداری تبریز، پیگیری های لازم برای احداث این مجموعه انجام خواهد شد.
پزشکیان با تاکید بر لزوم توجه و اهتمام ویژه ی مسئولان به تامین زیرساخت های مناسب در حوزه ی فرهنگ و هنر افزود: برای ارتقای جایگاه فرهنگ و هنر و تولید آثار ارزشمند در این حوزه نیازمند ایجاد بسترهای لازم است و امکانات سخت افزاری نقش اساسی در این زمینه دارد.
نمایش تراژدی پارک اتابک داستان چند روز حضور ستارخان و مجاهدان آذربایجان را در پارک اتابک به زبانی ساده و شیوا و مخاطب فهم روایت می‌کند و گلوله خوردن ستارخان نقطه عطف داستان است که باعث کشته شدن سردار ملی ایرانیان بعد از چهار سال و سه ماه می‌شود.
این نمایش از ۳۰ بهمن در محل تالار تئاتر شهر تبریز روی صحنه رفته و امروز ( یکشنبه)اختتامیه آن برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.