آماده باش امنیتی اطراف مساجد نیویورک

double-quot
تهران – جارپرس – شهر نیویورک بعد از حمله خونبار به مرکز فرهنگی اسلامی در کبک کانادا وضعیتی امنیتی به خود گرفته و آماده باش نیروهای پلیس در اطراف مساجد این شهر مشهود است.
کد خبر : 18959
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 بهمن 1395 - 7:18
آماده باش امنیتی اطراف مساجد نیویورک

به گزارش جارپرس به نقل از اسکای نیوز، خودروهای پلیس نیویورک در اطراف مساجد این شهر مستقر شده اند و یگان هایی ویژه مبارزه با تروریسم پیرامون مساجد را از بیم تکرار حملات مشابه کبک کانادا احاطه کرده اند.
در حمله یکشنبه « روز گذشته » به مرکز فرهنگی اسلامی در کبک کانادا ۶ تن کشته و هشت تن دیگر زخمی شدند که به گفته سخنگوی بیمارستان، حال پنج تن از زخمی های این حادثه تیراندازی وخیم است.
تاکنون از انگیزه این حمله موضوعی آشکار نشده است و مقام های کانادا برای تجزیه و تحلیل هدف مهاجمان مسلح تلاش می کنند.
هر چند پلیس کانادا در یک نشست خبری که روز دوشنبه برگزار شد، از انتشار هویت مظنونان خودداری کرد و تنها گفت که هر دو مهاجم شهروند کانادا بوده و هیچ گونه ارتباط خارجی نداشته اند، اما به نوشته رسانه های کانادا، مظنونان این حمله یک کانادایی فرانسوی الاصل به نام الکساندر بسونت و محمد قدیر مغربی الاصل بوده اند.
این حمله پس از آن رخ داد که جاستین ترودو نخست وزیر کانادا روز شنبه و بعد از صدور دستورهای ضد مهاجرت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که کشورش از مهاجران استقبال می کند و به آنها خوشامد می گوید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.