آماده‌سازی زمین چمن تختی برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال

double-quot تهران - جارپرس - مدیر مجموعه ورزشی تختی از آماده سازی زمین چمن طبیعی این ورزشگاه برای نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال خبر داد.
کد خبر : 92182
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 خرداد 1401 - 11:55
آماده‌سازی زمین چمن تختی برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، حمیدرضا حسین پور درباره آخرین وضعیت زمین چمن طبیعی ورزشگاه تختی اظهار کرد: زیرسازی و تعویض چمن طبیعی ورزشگاه تختی پس از ۱۰ سال پیگیری در حال انجام است و تا اواخر این هفته لوله‌های زهکش آن نصب می‌شود و بعد از خاک ریزی، کاشت چمن آن عملیاتی خواهد شد. پیش‌بینی ما آماده سازی و بهره‌برداری زمین چمن ورزشگاه تا نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال است.

وی گفت: طی بازدیدی که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی تختی داشت، ۷ میلیارد تومان در سال جاری از سوی سازمان برنامه و بودجه برای بازسازی سایر بخش‌های این مجموعه و تکمیل پروژه‌های عمرانی آن اختصاص پیدا کرد که امیدوارم با تخصیص این میزان اعتبارات و با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان تا پایان سال کار بازسازی این مجموعه ورزشی به پایان برسد.

حسین پور تصریح کرد: ورزشگاه تختی در سال ۱۳۴۵ ساخته شده و سال ۵۴ افتتاح شده است. پست‌های برق این ورزشگاه در طی این مدت تغییر نکرده و مشکلات زیادی دارد. حتی در سقف معلق آن که با کابل نگهداری می‌شود، تعدادی از این کابل‌ها فرسوده شده و ضریب ایمنی آن را کاهش داده است. البته بیشترین بحث مربوط به بازسازی ورزشگاه تختی مقاوم‌سازی سکوها، ایمن‌سازی و مقاوم کردن بخش سرپوشیده ورزشگاه، کابل‌های معلق، تعویض نور استادیوم و مقاوم سازی سازه است که سعی داریم در بازه زمانی و با تخصیص اعتبارات کار بازسازی را سریعتر به سرانجام برسانیم.

مدیر مجموعه ورزشی تختی در پایان همچنین در خصوص وضعیت بازسازی سقف سازه ورزشگاه تختی نیز گفت: سقف سازه ورزشگاه توسط مشاورین شرکت‌های دانش بنیان داخلی پس از عقد قرارداد در حال بررسی است و قرار است پس از ارائه نظرات کارشناسی، بهترین تغییرات و بازسازی در سازه صورت بگیرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.