آماده‌باش بیش از ۹۰ هزار مامور پلیس برای نوروز ۱۴۰۲

double-quot تهران - جارپرس - سخنگوی فراجا از آماده‌باش ۹۰ هزار مامور پلیس برای تامین امنیت مردم در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر : 118141
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اسفند 1401 - 20:16
آماده‌باش بیش از ۹۰ هزار مامور پلیس برای نوروز ۱۴۰۲

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به شعار نوروزی فراجا در سال ۱۴۰۲ گفت:‌ نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای شعار و کلید واژه آغازین سال ۱۴۰۲ است. این تفاوت در سال جدید با ابعاد چندگانه که مهمترین آنها تقارن و تلاقی نوروز با ماه مبارک رمضان است بروز پیدا می‌کند و امید است نوید بخش حلاوتی دو چندان در حوزه معنویت و امنیت برای شهروندان باشد.

وی ادامه داد:‌ پلیس در این نوروزِ متفاوت تلاش می‌کند تا ترجمانِ توامان اقتدار و رافت پلیس را در جامعه به منصه ظهور رسانده و حرفه‌ای گرایی را در ماموریت های خود به عینیت برساند و امنیتِ حداکثریِ حریم شهروندان را تامین و حفظ کند در همین راستا نیز در تعطیلات نوروزی امسال حدود  ۹۰ هزار نیروی پلیس، مامور ایجاد و تقویت امنیت مردم شده‌اند.

سخنگوی فراجا با اشاره به ابزارهای پلیس برای اجرای این ماموریت‌ها گفت: پلیس از تجهیزات هوشمند، چندین دستگاه پهباد، ده‌ها فروند بالگرد و بال ثابت و هفت هزار دستگاه خودرو و موتورسیکلت در راستای تامین امنیت و انتظام‌بخشیِ هر چه بیشتر امنیت کشور، معابر، جاده‌ها را مورد پایش قرار خواهد داد.

منتظرالمهدی با بیان اینکه بزرگترین شبکه خدمات اجتماعی در کشور به پلیس تعلق دارد، گفت: فلسفه وجودی شکل‌گیری سازمان انتظامی کشور، خدمت بی منت به مردمان خوب کشورمان است. در همین راستا بیش از هجده میلیون تماس با سامانه ۱۱۰ فوریت‌های پلیسی برای درخواست کمک و راهنمایی در سال ۱۴۰۱ صورت پذیرفته  که این خود نشان از اعتماد مردم به خادمان خود در این سازمان بزرگ دارد و  پلیس را مرجعی مقبول و شایسته برای مشکلات و مراجعاتشان می دانند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.