مدیر عامل راه‌آهن خبر داد؛

آغاز پیش فروش مرحله سوم بلیت‌های قطار ویژه اربعین

double-quot تهران- جارپرس- مدیرعامل راه‌آهن به تشریح اقدامات ویژه راه‌آهن برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین و خدمات‌رسانی مطلوب به زائران حرم اباعبدلله الحسین (ع) پرداخت و گفت: مرحله سوم پیش فروش بلیت‌ قطارهای اربعین از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز خواهد شد.
کد خبر : 132515
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 11:02
آغاز پیش فروش مرحله سوم بلیت‌های قطار ویژه اربعین

به گزارش جارپرس از ایرنا از راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، «سید میعاد صالحی» اظهار داشت: مسافرانی که دیروز ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه با قطار از تهران به مقصد کربلا عازم شده بودند، حوالی ساعت ۶ صبح امروز به شلمچه رسیدند و قبل از غروب به ایستگاه کربلا در پنج کیلومتری حرم حضرت ابوالفضل (ع) خواهند رسید.

مدیرعامل راه‌آهن از افزایش ۲ برابری قطار مشهد- کرمانشاه خبر داد و تصریح‌کرد: از فردا تا پایان هفته، تعداد قطارها از تهران به مقصد اهواز و خرمشهر را تا چهار برابر نسبت به ایام عادی سال افزایش خواهیم داد.

صالحی با بیان اینکه از ساعت ۱۰ امروز پیش فروش مرحله سوم بلیت‌ قطارهای اربعین آغاز خواهد شد، تاکید کرد: هرچند قیمت بلیت اتوبوس از تهران به خرمشهر حدود ۸۰۰ هزار تعیین شده، اما در بحث قطار هیچ‌گونه افزایشی در نرخ بلیت قطار روی نداده است و قطارهای چهار تخته ۳۹۰ هزار تومان تعیین شده است و در قطارهای ۶ تخته، این نرخ پایین‌تر نیز خواهد بود.

وی خاطرنشان‌کرد: با توجه به تقاضا در سایر استان‌ها، قطارهای فوق العاده از شهرهای زاهدان، کرمان، ساری و یزد به سمت خرمشهر و کرمانشاه تدارک دیده شده است.

این مقام مسوول از حرکت مستقیم قطار از ساری به مقصد کرمانشاه برای نخستین بار خبر داد و بیان‌داشت: امسال تعداد قطارهای مشهد به کرمانشاه را نیز به ۲ برابر افزایش داده‌ایم.

مدیرعامل راه‌آهن با بیان اینکه امسال قطارهای ریل باس در مسیر رفت‌وبرگشت خرمشهر- شلمچه به‌طور رایگان زائران اربعین را جا به جا خواهند کرد، افزود: ۲ دستگاه ریل باس با ظرفیت ۸۰۰ نفر نشسته و ۷۰۰ نفر ایستاده به‌طور شبانه روزی، زائران را اعم از کسانی که با قطار یا خودروی شخصی یا عمومی به خرمشهر آمده باشند، در مسیر شلمچه به خرمشهر و برعکس جا به جا می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.