آغاز هفته فیلم چین با نمایش ۶ اثر در موزه هنرهای معاصر تهران

double-quot

تهران-جارپرس-هفته فیلم چین فردا(دوشنبه) با همکاری سفارت چین و نیز حضور مقامات فرهنگی و هنری در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

کد خبر : 22760
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1396 - 8:07
آغاز هفته فیلم چین با نمایش ۶ اثر در موزه هنرهای معاصر تهران

به گزارش جارپرس از ایرنا، مراسم افتتاحیه هفته فیلم چین که بخشی از برنامه‌ کلی ‌تر «فستیوال فرهنگی چین در تهران» است، با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سفیر چین در تهران، مدیر موزه‌ هنرهای معاصر تهران و هنرمندان در سالن سینماتک موزه‌ هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش موزه هنرهای معاصر تهران، بعد از مراسم افتتاحیه فیلم«توتم گرگ» به کارگردانی ژان ژاک آنو محصول سال ۲۰۱۵ به مدت ۱۲۰ دقیقه با زیر نویس فارسی به نمایش در می آید.
در این هفته، فیلم ‌های «توتم گرگ» محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی ژان ژاک آنو به مدت ۱۲۰ دقیقه، «کنفسیوس» محصول سال ۲۰۱۰ به کارگردانی هو می به مدت ۱۲۵ دقیقه، «زیر درخت زالزالک» محصول سال ۲۰۱۰ به کارگردانی ژانگ ییمو به مدت ۱۱۵ دقیقه، «استاد بزرگ» محصول سال ۲۰۱۳ به کارگردانی وونگ کاروای به مدت ۱۳۰ دقیقه، «تسخیر کوهستان ببر» محصول سال ۲۰۱۴ به کارگردانی تسویی هارک به مدت ۱۴۴ دقیقه و «پیانو در کارخانه» محصول سال ۲۰۱۰ به کارگردانی ژانگ منگ به مدت ۱۰۷ دقیقه به زبان اصلی و زیرنویس فارسی نمایش داده ‌می‌ شود.
هفته فیلم چین با نمایش ۶ فیلم از فردا ساعت ۱۷ در موزه هنرهای معاصر تهران گشایش می یابد و تا روز اول مهر ماه ادامه خواهد داشت.
همچنین به مناسبت هفته فرهنگی چین، نمایشگاه عکس مشترک سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و خبرگزاری رسمی چین (شین هوا) با هدف افزایش روابط بین رسانه های رسمی دو کشور و همچنین توسعه همکاری های دو جانبه و ارتقای سطح روابط دو جانبه روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه در برج میلاد برپا می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.