آغاز فصل جدید در گسترش روابط وزارت دفاع با نیروی انتظامی

double-quot تهران - جارپرس - سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی به همراه جمعی از معاونین ناجا با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار کرد.
کد خبر : 68425
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400 - 16:50
آغاز فصل جدید در گسترش روابط وزارت دفاع با نیروی انتظامی

 

به گزارش جارپرس از ایسنا به نقل از وزارت دفاع، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از آمادگی این نیرو برای تعامل بیشتر با وزارت دفاع خبر داد و گفت: تقویت تجهیزات هوا ناجا، مرزبانی و یگان ویژه ناجا از مهمترین اولویت ها در نیروی انتظامی است.

وی با تشکر و قدردانی از حمایت وزرای قبلی دفاع از ماموریت های ناجا گفت: انتظار می رود این پشتیبانی ها در دوره جدید افزایش یابد.

امیر سرتیپ دکتر آشتیانی نیز در این دیدار با بیان پشتیبانی وزارت دفاع در تامین اقلام و تجهیزات نیروی انتظامی بویژه در حوزه های مرزبانی، دریایی، بالگردی، هواناجا، فاوایی و یگان ویژه تصریح کرد: ناجا یک تشکل بسیار بزرگ است که در تمامی حوزه ها فعالیت می کند و با تمامی سازمان ها و صنعت های وزارت دفاع در ارتباط بوده و با توجه به تهدیدات موجود مسئولیت نیروی انتظامی را در حفظ و صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دوچندان می کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  برقراری امنیت توسط غیور مردان نیروی انتظامی را بالاتر از دفاع دانست و خاطرنشان ساخت: از این جهت کار نیروی انتظامی بسیار حساس و سخت است و بر این اساس حمایت از ماموریت های ناجا  درتامین تجهیزات نوین ، آموزش بکار گیری آنها و اصلاح قوانین و مقرارت سه امر مهم برای پشتیبانی از ماموریت های ناجا در وزارت دفاع می باشد.

امیر سرتیپ آشتیانی در تبیین اهمیت نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت عمومی کشور بیان داشت: مردم ذخیره استراتژیک نظام جمهوری اسلامی هستند و آرامش،  منزلت و اعتقادات مردم در گرو نظم و امنیت جامعه تعریف شده و در این میان ایجاد شرایط خوب امنیتی مورد انتظار مردم از نیروی انتظامی است .

وی در پایان افزود: تلاش می کنیم فصل جدیدی را در گسترش و توسعه روابط جدید وزارت دفاع با نیروی انتظامی را دستور کار قرار دهیم .

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.