0 نظر
136 بازدید

آغاز عملیات نظامی و تدابیر امنیتی در شمال بغداد

double-quot تهران - جارپرس - منابع امنیتی عراقی گزارش دادند که نیروهای حشد شعبی امروز(یکشنبه)، عملیات تعقیب و پاکسازی بقایای داعش در منطقه "الطارمیه"، شمال بغداد پایتخت این کشور را آغاز کردند. این عملیات همزمان با فرارسیدن ایام رحلت امام کاظم(ع) صورت گرفته است.
کد خبر : 84154
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 16:20
آغاز عملیات نظامی و تدابیر امنیتی در شمال بغداد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از شفق نیوز، نیروهای حشد شعبی عراق عملیات امنیتی برای تعقیب، پاکسازی و نابودی عناصر باقی‌مانده داعش در شمال بغداد در منطقه‌ای به نام الطارمیه را آغاز کردند.

یک منبع امنیتی عراقی مطلع گزارش داد، گردان ۱۲ حشد شعبی این عملیات را برعهده دارد.

این منبع توضیح داد که این عملیات بر اساس شواهد اطلاعاتی و پیگیری دقیق برای تعقیب بقایای داعش و بررسی‌های امنیتی افراد مظنون در قوه قضائیه آغاز شد.

این عملیات مصادف با نزدیک شدن به سالروز رحلت امام موسی بن جعفر الکاظم است. هر ساله هزاران نفر از داخل و خارج عراق در مراسم عزاداری در شهر کاظمیه بغداد شرکت می‌کنند.

یک منبع امنیتی اوایل امروز اعلام کرده بود که مقامات امنیتی به عنوان بخشی از اقدامات انجام شده برای تامین امنیت زیارت رحلت امام کاظم، ورود کامیون‌ها به بغداد، را ممنوع کرده‌اند.

این منبع در این زمینه گفت: رهبران ارشد امنیتی دستوراتی را در خصوص زیارت رحلت امام کاظم صادر کردند که شامل جلوگیری از ورود کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی، ضایعات آهن و هر کامیون دیگر به جز کامیون‌های حامل مواد غذایی و بهداشتی، به بغداد از ساعت شش صبح روز پنجشنبه ۲۴ تا ۲۸ فوریه می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.