آغاز ساخت حافظیه مهرداد اولادی+عکس

double-quot
تهران – جارپرس – برادر مهرداد اولادی می گوید که مجوز ساخت آرامگاهی به شکل حافظیه برای برادرش صادر شده و از روز گذشته ساخت این بنا کلید خورده است.

کد خبر : 19092
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1395 - 8:20
آغاز ساخت حافظیه مهرداد اولادی+عکس

 

 

سعید اولادی در گفتگو با خبرنگار جارپرس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: چندین جلسه با هیات امنای مسجد اسلام نیای روستای قادیکلای قائم شهر برگزار کردیم و در نهایت با دادن ۱۲ متر زمین موافقت کردند که تمام هزینه های آن بر گردن ما است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر هزینه دقیق ساخت این آرامگاه مشخص نیست، اضافه کرد: فعلا ۱۲ میلیون تومان به کارفرما پرداخت کردیم.

 

برادر مهرداد اولادی در مورد طرح این آرامگاه گفت: طرح آرامگاه همان طرح بنای حافظ است که در ابعاد کوچکتر ساخته می شود و کارگران از روز گذشته ساخت آن را شروع کرده اند.

 

سعید اولادی در ادامه با اشاره به طلب ۴۵۰ میلیون تومانی برادرش از پرسپولیس عنوان داشت: باشگاه پرسپولیس ما را اذیت می کند؛ پدر بنده چندین بار به آقای تاج مراجعه کرده و در همین راستا با رییس کمیته انضباطی نیز دیداری داشتیم.

 

وی ضمن بیان اینکه هنوز از باشگاه پرسپولیس شکایت نکرده اند، اظهار داشت: به ما گفته اند یکی دو ماه به آن ها وقت بدهیم، کار ساخت آرامگاه که به پایان رسید پیگیری طلب مهرداد از پرسپولیس را قوت می بخشیم.

 

مهرداد اولادی متولد ۴ خرداد ۱۳۶۴ در قائم شهر بود که ۳۱ فروردین ماه امسال به علت ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران درگذشت و در زادگاه پدری اش روستای قادیکلای بزرگ شهرستان قائم شهر آرمیده است.

 

وی مهاجم سابق تیم ملی و باشگاه استقلال و پرسپولیس بود و نیم فصل دوم به تیم ملوان پیوست.او سابقه بازی در تیم الشباب امارات و ملوان را نیز داشت.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.