آغاز جلسه علنی مجلس/بررسی وضعیت استخراج رمزارزها در دستورکار پارلمان

double-quot تهران - جارپرس - نمایندگان مجلس در جلسه امروز خود گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزها را مورد بررسی قرار می‌دهند.
کد خبر : 52761
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 8:54
آغاز جلسه علنی مجلس/بررسی وضعیت استخراج رمزارزها در دستورکار پارلمان

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۱۹۷ نماینده آغاز شد.

طرح جهش تولید و تامین مسکن، طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور، لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک و لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دستورکار جلسه علنی امروز مجلس قرار دارد.

نمایندگان مجلس در ادامه لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل، لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد استنکاف از اجرای ماده(۱) قانون مدنی از سوی رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور از دیگر دستور کارهای حلسه امروز مجلس است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.