0 نظر
347 بازدید

آغاز تمرینات شناگران کل کشور از آذر/ هر استان یک استخر

double-quot تهران - جارپرس - دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: قرار است هیات‌های استانی یک استخر به فدراسیون معرفی کنند تا فدراسیون برای آغاز تمرینات شناگران مجوز را از ستاد مقابله با کرونا بگیرد.
کد خبر : 36269
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1399 - 8:01
آغاز تمرینات شناگران کل کشور از آذر/ هر استان یک استخر

به گزارش جارپرس از ایسنا، حمید اسکندریون در خصوص آغاز لیگ برتر واترپلو و شنا اظهار کرد: هنوز زمان آغاز لیگ برتر شنا و واترپلو مشخص نیست، اما فدراسیون به تمامی هیات‌ها نامه نوشته تا یک استخر معرفی کنند تا ما بتوانیم از ستاد عالی مقابله با کرونا مجوز فعالیتش را بگیریم.

وی افزود: اگر مجوز فعالیت گرفته شود بعد از آن شناگران هر استان می‌توانند از یک استخر استفاده کنند و بعد از آن نیز می‌توان برای آغاز لیگ شنا و واترپلو برنامه‌ریزی کرد.

وی خاطر نشان کرد: اگر مجوز برای استخرهای معرفی شده داده شود، شرایط برای آغاز تمرینات شناگران از آذر با رعایت پروتکل های بهداشتی فراهم خواهد شد. بعد از آن نیز برای شروع لیگ شنا، شیرجه و واترپلو برنامه‌ریزی خواهد شد.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص تمرینات ملی‌پوشان اظهار کرد: تمرینات ملی‌پوشان هم خوب پیش می‌رود و در حال تمرین هستند.

اسکندریون گفت: بیکاری بیش از حد در هر زمینه‌ای خوب نیست. در این رشته بیش از ۲۰۰ هزار نفر مربی، ناجی غریق و داور بیکار شدند. ما به وزارت ورزش نامه نوشتیم که برای این افراد کمکی در نظر گرفته و اقداماتی برای رفع بیکاری این افراد انجام شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.