آغاز تغییرات در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد/ فلاح جانشین احتمالی حاجی‌اف

double-quot تهران- جارپرس-دارنده مدال طلای پیکارهای کشتی قهرمانی سال ۱۹۹۳ جهان نسبت به حضور احتمالی خود در کادر فنی تیم ملی واکنش نشان داد.
کد خبر : 135411
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 آبان 1402 - 14:51
آغاز تغییرات در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد/ فلاح جانشین احتمالی حاجی‌اف

به گزارش جارپرس از ایرنا اکبر فلاح در خصوص احتمال حضورش در کادر فنی تیم کشتی آزاد اظهار داشت: نه اصلا چنین چیزی مطرح نشده و من هم پیشنهادی نداشتم. قرار بود بعد از اینکه اردو تشکیل شد من به اردو بروم و نکاتی در خصوص گرفتن سر و گردن به آزادکاران آموزش بدهم. البته زمان این کار مشخص نیست و نمی‌دانم اصلا چند جلسه برای این کار اختصاص می‌دهند.

پیشکسوت کشتی ایران در پاسخ به پرسشی در خصوص پیشنهاد جدی فدراسیون برای کار در تیم ملی گفت: از من گذشته و به دنبال این چیزها نیستم.

به گزارش ایرنا، دعوت از فلاح برای آموزش سر و گردن گیری در حالی است که فدراسیون کشتی بهار امسال ماگومد عیسی‌حاجی‌اف نایب قهرمان اسبق جهان از روسیه را به اردوی تیم ملی کشتی آزاد دعوت کرد تا بتواند آموزش لازم را به آزادکاران ایرانی بدهد اما حضور وی انتقادات زیادی را به همراه داشت و برخی کارشناسان باور داشتند وی نمی‌تواند کار زیادی را برای کشتی ایران انجام دهد.

پژمان درستکار در پاسخ به این انتقادات گفت: نمی‌دانم چرا عیسی حاجی‌اف این قدر بولد شده؟ بدون پول گرفتن او به کادر فنی آمده تا به ما کمک کند. قطعا از تاثیرگذاری او فیلم‌هایی منتشر می‌کنم که همه ببینیم.

به نظر می‌رسد که فدراسیون کشتی در سال منتهی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس اقدامات گسترده‌ای برای تقویت کادر فنی کشتی آزاد در دستور کار قرار دارد و احتمال حضور چند پیشکسوت نامدار کشتی ایران در کادر تیم ملی دور از ذهن نیست.

همچنین هفته پیش علیرضا دبیر در حکمی محسن کاوه را به عنوان ناظر و نماینده ویژه رئیس فدراسیون در تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان منصوب کرد و به نظر می‌رسد، شکست‌های سریالی نمایندگان کشورمان با حریفان مستقیم خود از کشورهای آمریکا و روسیه، سبب شده تا رئیس فدراسیون دست به تغییراتی در ترکیب کادر فنی بزند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.