0 نظر
192 بازدید

آزادی ۵۰ نفر از زندانیان با ۲۲۰ میلیون ریال دیون مالی در گلستان

double-quot
گرگان – جارپرس – رئیس دادگستری کل و رئیس ستاد دیه گلستان از آزادی زندانیان با دیون مالی تا ۲۲۰ میلیون ریال در استان خبر داد و گفت: در گام نخست این طرح ۵۰ نفر تا پایان اسفند امسال از زندان آزاد می شوند.

کد خبر : 19992
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 اسفند 1395 - 8:26
آزادی ۵۰ نفر از زندانیان با ۲۲۰ میلیون ریال دیون مالی در گلستان

به گزارش جارپرس از دادگستری استان هادی هاشمیان روز سه شنبه اظهارداشت که این افراد بدهکاران مالی به جز بدهکاران مهریه هستند که در قالب طرح ‘بهار انقلاب تا بهار طبیعت’، با کمک ستاد دیه آزاد خواهند شد.
وی اضافه کرد: با احتساب این افراد، تعداد زندانیان جرائم غیرعمد استان که از ابتدای امسال تاکنون آزاد شده اند به ۲۶۲ نفر می رسد.
رئیس دادگستری کل گلستان افزود: در نشست روز گذشته ستاد دیه استان پرونده ۲۷ زندانی دیگر که به دلیل ناتوانی در پرداخت دیون مالی ناشی از ضمانت ،سفته ،دیه و حوادث کارگاهی زندانی هستند، بررسی و مقدمات آزادی آنها فراهم شد.
به گفته وی؛ دیون مالی این افراد در مجموع بیش از ۴۰ میلیارد ریال است که شاکیان ۱۰میلیارد ریال را بخشیدند و مابقی این بدهی نیز از طریق پرداخت تسهیلات و کمک های ستاد دیه تامین می شود.
رئیس ستاد دیه گلستان اظهارداشت: ۳۲۵ زندانی جرائم غیرعمد نیز همچنان در زندان های استان چشم به راه یاری نیکوکاران خیراندیش هستند.
استان گلستان واقع در شمال کشور دو زندان در شهرستان های گرگان و گنبدکاووس و یک کانون اصلاح و تربیت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.