آرام و ایمن؛ حاصل ۶ ماه کار ۲۴ ساعته

double-quot تهران - جارپرس - اداره فنی و عمرانی ناحیه یک در شش ماهه دوم سال بطور شبانه روزی در ایمن سازی و روان سازی معابر عملکرد مناسب و موثری داشت.
کد خبر : 87567
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 فروردین 1401 - 16:40
آرام و ایمن؛ حاصل ۶ ماه کار ۲۴ ساعته

 

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۹ تهران و به نقل از شهرداری ناحیه یک، بمنظور  ایمن افزایی عابران پیاده و کاهش تصادفات در مسیرهای اصلی برابر ۵۰۰۰ مترمربع  از معابر سطح ناحیه یک خط کشی هندسی انجام شد.

براساس این گزارش خبری، درادامه فعالیتهای اداره فنی عمرانی  با هدف روان سازی تردد و هم سطح سازی آسفالت خطوط اصلی و فرعی مسیرهای ارتباطی محدوده  مهندسان فنی عمرانی با حضور میدانی اقدام به مستند سازی معایب موجود نمودند که  معادل ۲۵۰۰ نقطه محلی نیز لکه گیری آسفالت شد.

در عین حال نصب مجدد و نگهداری تعداد ۱۶۴۰ مورد المانهای ترافیکی درکنار ۵۶۶ مورد مرمت کفپوش ازدیگر فعالیتهای فنی عمرانی انجام گرفته بدر جهت ایمن سازی معابر است.

از سوی دیگرنگهداری ایستگاه های حمل و نقل با ۱۳۵ مورد و همینطور  ایمن سازی و آرام سازی معابر به همراه  نصب دریچه و سنگ دال هرکدام به تعداد ۳۹ مورد از دیگر اقدامات فنی و مهندسی اداره عمران ناحیه یک طی عملکرد ششماهه دوم ۱۴۰۰ می باشد.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.