0 نظر
146 بازدید

آذری جهرمی: رفع فیلتر برخی شبکه های اجتماعی در حال پیگیری است

double-quot

تهران-جارپرس-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رفع فیلتر از برخی شبکه های اجتماعی را تنها بر عهده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ندانست و گفت: رفع فیلتر برخی شبکه های اجتماعی با کمک مرکز ملی فضای مجازی در حال پیگیری است.

کد خبر : 25034
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1396 - 10:36
آذری جهرمی: رفع فیلتر برخی شبکه های اجتماعی در حال پیگیری است

 

به گزارش جارپرس از ایرنا،«محمد جواد آذری جهرمی» روز شنبه در نخستین نشست خبری آنلاین افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در فیلترینگ و رفع آن برای برخی شبکه های اجتماعی به تنهایی تصمیم گیر نیست اما تلاش خود را بکار گرفته و اقدام هایی در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: اکنون بحث رفع فیلترینگ برخی شبکه های اجتماعی در مرکز ملی فضای مجازی در حال پیگیری است و نیاز به تصمیم های سه قوه در این زمینه وجود دارد.
وزیر ارتباطات خاطرنشان ساخت: مرکز ملی فضای مجازی به جدیت در حال پیگیری این موضوع است و باید اجازه دهیم با جمع بندی کامل همه نظرها به یک تصمیم نهایی در این خصوص دست یابد.
آذری جهرمی به وجود نکات منفی و مثبت در رفع فیلتر این شبکه ها اشاره و ابراز امیدواری کرد، تصمیم نهایی با کمک قوای سه گانه کشور به زودی اتخاذ شده و تکلیف همه روشن شود.
عضو هیات دولت هماهنگی کامل همه دستگاه ها برای رسیدن به یک تصمیم واحد در این خصوص را ضروری دانست.
به گزارش ایرنا، محمود واعظی وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات، یازدهم مردادماه امسال از تلاش برای عمل به شرایط سخت دادستانی برای رفع فلیتر دو شبکه یوتیوب و بلاک اسپات خبر داد و گفت: دادستان شرایط سختی برای رفع فیلتر این دو شبکه قرار داده است اما تلاش می کنیم آنها را اجرا کنیم تا جامعه علمی بتواند بر اساس نیازهای خود، دسترسی داشته باشد.
نخستین نشست خبری آنلاین محمد جواد آذری جهرمی امروز از ساعت ۱۲ برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.