0 نظر
91 بازدید

آخرین وضعیت امدادرسانی در زلزله خراسان جنوبی/ اسکان اضطراری ۴۶۵ تن

double-quot تهران - جارپرس - معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری که عصر دیروز مناطقی در خراسان جنوبی را تحت تاثیر خود قرار داده بود، آخرین وضعیت این مناطق را تشریح کرد و از اسکان اضطراری ۴۶۵ نفر تاکنون خبر داد.
کد خبر : 110482
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 8:50
آخرین وضعیت امدادرسانی در زلزله خراسان جنوبی/ اسکان اضطراری ۴۶۵ تن

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، مرتضی مرادی‌پور درباره جزئیات اقدامات انجام شده از سوی امدادگران سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر درپی زلزله ۵.۱ ریشتری در خراسان جنوبی گفت: دقایقی پس از این زلزله تیم‌های ارزیابی جمعیت هلال احمر به مناطق متاثر از زلزله اعزام شدند که خوشبختانه علیرغم شدت تقریبا بالای زلزله خسارات چندانی به ساختمان‌ها وارد نشده و تنها در چند مورد شاهد ترک خوردگی دیوار ابنیه قدیمی بودیم. چند خانه قدیمی و متروکه نیز تخریب شده بود.

وی با بیان اینکه تاکنون دستکم شش پس لرزه این مناطق را تحت تاثیر خود قرار داده است، گفت: در همین راستا نیز امدادگران در آماده‌باش کامل قرار دارند. همچنین اردوگاه اسکان اضطراری نیز برقرار شده و در حال حاضر ۴۶۵ نفر در این مناطق اسکان اضطراری داده شده‌اند.

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه چهار دستگاه کامیون حامل تجهیزات و اقلام موردنیاز به این مناطق اعزام شده است، گفت: در مجموع تاکنون ۹۳ دستگاه چادر، ۱۸۶ تخته موکت، ۱۰۱ شعله چراغ والور، و مقادیری نایلون و پتو و … در میان افراد متاثر از زلزله توزیع شده است.

به گفته وی در مجموع ۱۲ تیم امدادی شامل بیش از ۵۰ امدادگر در ماموریت‌های امدادونجات این مناطق مشارکت داشته و تمامی امدادگران این مناطق نیز در آماده‌باش کامل قرار دارند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.