نماینده مردم قم در مجلس:

آثار تصمیم‌های اقتصادی دولت در بهبود وضع معیشتی مردم نمایان می‌شود

double-quot تهران- جارپرس-نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام های بانک مرکزی در پیگیری ناترازی بانک‌ها، بیمه‌ها و جلوگیری از خلق پول بدون پشتوانه، گفت: آثار این اقدام ها در بهبود وضع اقتصادی و معیشتی مردم نمایان خواهد شد.
کد خبر : 130234
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 9:57
آثار تصمیم‌های اقتصادی دولت در بهبود وضع معیشتی مردم نمایان می‌شود

به گزارش جارپرس از ایرنا احمد امیرآبادی فراهانی، از اصلاح نظام توزیع ارز و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به‌عنوان یکی از اقدام های فداکارانه دولت سیزدهم یاد کرد و افزود: این سیاست دولت در جلوگیری از چاپ پول‌های بدون پشتوانه و قطع دست رانت‌خواران اثر مستقیمی برجا گذاشته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت همچنان ماهانه ۲۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل در چاپ پول‌های بدون پشتوانه را پرداخت می‌کند و بخشی از درآمدهای نفتی صرف این بدهی‌ها می‌شود.

وی عنوان کرد: دولت کنونی زمانی روی کار آمد که کشور از نظر اقتصادی در شرایط مناسبی قرار نداشت اما با تلاش و برنامه‌ریزی‌های دقیق، توانست اوضاع اقتصادی کشور را بهبود ببخشد.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: اوضاع اقتصادی کشور در حال سامان‌یافتن است و جلوی دستورالعمل‌های واهی گرفته شده و اقدام ها و برنامه‌ها جنبه عینی و واقعی دارد.

وی با اشاره به عملکرد موفق دولت در عرصه سیاست خارجی، بیان کرد: بهبود ارتباطات سیاسی دولت با کشورهای همسایه سبب شده تا تبادلات تجاری ایران با این کشورها رشد چند برابری داشته باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از زمان شروع به کار دولت سیزدهم شاهد رشد و افزایش تبادلات تجاری با عربستان، امارات و عراق هستیم، گفت: در همین مدت تبادلات تجاری ایران با کشور پاکستان حدود سه برابر افزایش‌یافته است.

امیرآبادی اضافه کرد: دولت سیزدهم در سیاست خارجی و همگرایی با کشورهای منطقه، رویکرد و اقدام های قابل دفاعی دارد که بخشی از آثار آن مشخص شده و بخش بیشتر آن در آینده نمایان خواهد شد.

وی گفت: آثار ارتباط و بهبود تعاملات با کشورهای حوزه خلیج‌فارس و آفریقایی در آینده نه‌چندان دور برای مردم و اقتصاد کشور، ملموس‌تر خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.