آثارهنرمندان ایرانی در رم به نمایش گذاشته شد

double-quot
رم – جارپرس – نمایشگاهی از آثار هنرهای تجسمی هنرمندان ایرانی در گالری ‘دوموس رومانا آرت گالری’ در شهر رم برگزار شد.
کد خبر : 25848
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 - 5:02
آثارهنرمندان ایرانی در رم به نمایش گذاشته شد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از رم، موسسه هنرهای تجسمی معاصر تهران با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در رم، نمایشگاهی از آثار هنرهای معاصر ۷۰ هنرمند ایرانی را در گالری هنر ‘دوموس رومانا ارت گالری’ در رم با عنوان ‘هنرهای ایرانی’ برگزار کرد.
این نمایشگاه از روز سه شنبه ۱۵ خرداد افتتاح شد و تا روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ادامه خواهد داشت.
هنرمندان ایرانی در این نمایشگاه تلاش کردند تا با کنار گذاشتن تنش ها و وسوسه های جامعه معاصر، یک نظم دقیق از تعادل ایجاد کرده و با یک فضای جدید و نوآورانه به سنت های خود وفادار بمانند. هنرمندان ایرانی در عرصه جهانی نیز با نمایش تصاویری از چشم انداز خود، سعی می کنند رابطه روشنی با دنیای مدرن برقرار کنند. مجموعه نمایشگاه آثار هنری در فضا و زبان غیر ایرانی، اجازه می دهد تا مخاطبان گسترده تری برای هنرمندان پیدا شده و فضایی برای تبادل نظر و افکار هنری ایجاد شود.
هنر ایرانی یکی از غنی ترین هنرهای تاریخی در جهان به شمار می رود و در بسیاری از موارد از جمله معماری، نقاشی، بافندگی، سفال، خوشنویسی، فلزکاری و مجسمه سازی قوی است . در زمان های مختلف، تأثیرات هنری تمدن های همسایه بسیار مهم بوده و به تدریج هنر ایرانی به عنوان بخشی از سبک های گسترده تر هنر اسلامی، تأثیرات عمده ای به خود گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.