یک گروه موسیقی از اصفهان در آفریقای جنوبی روی صحنه رفت

double-quot
تهران – جارپرس – گروه موسیقی «آبرون» (گل همیشه بهار) از اصفهان، گوشه هایی از موسیقی سنتی ایرانی را در کیپ‌تاون آفریقای جنوبی اجرا کرد.

کد خبر : 19989
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 اسفند 1395 - 7:58
یک گروه موسیقی از اصفهان در آفریقای جنوبی روی صحنه رفت

به گزارش جارپرس از اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، گروه «آبرون» (گل همیشه بهار) اعزامی از اصفهان،روز یکشنبه، ۲۲ اسفندماه با همکاری وزارت هنر و فرهنگ آفریقای جنوبی در ادامه سلسله برنامه‌های هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی به اجرای برنامه هنری پرداخت.
در این رویداد فرهنگی که در آمفی تئاتر یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مرکزهای توریستی کیپ تاون، معروف به واترفرانت، برگزار شد، این گروه هنری جنبه‌های مختلفی از موسیقی سنتی ایرانی را به اجرا درآورد که با استقبال حاضران رو به رو شد.
گروه موسیقی سنتی «آبرون» در ادامه برنامه سفر خود به شهر کیپ تاون، ضمن حضور در مراکز فرهنگی و هنری به اجرای برنامه‌های هنری می‌پردازد.
این گروه را محسن طاهرزاده (دف)، محمد نبی پور (سازهای کوبه‌یی)، آربی بابومیان (پیانو)، مسعود عظیمی‌فر (خواننده) و ابراهیم صادقی (تار و سه تار) تشکیل می‌دهند.
گروه «آبرون» به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پرتوریا و اداره‌ کل ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای اجرای برنامه‌های هنری به آفریقای جنوبی سفر کرده‌ است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.