0 نظر
110 بازدید

یونس امامی: با اشتباه خودم به حریف آمریکایی باختم/ عملکرد کشتی آزاد در بلگراد خوب بود

double-quot تهران - جارپرس - دارنده ۲ مدال برنز جهان با دفاع از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: اشتباه خودم مقابل حریف آمریکایی باعث شد بازنده میدان را ترک کنم.
کد خبر : 102387
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مهر 1401 - 11:29
یونس امامی: با اشتباه خودم به حریف آمریکایی باختم/ عملکرد کشتی آزاد در بلگراد خوب بود

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، یونس امامی درباره کسب مدال برنز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، اظهار کرد: سطح مسابقات واقعا بالا بود و چهره‌های مطرح کشتی جهان با حداکثر آمادگی در این مسابقات به میدان آمدند. خدا را شکر تیم ما نیز نتیجه خیلی خوبی گرفت و با کسب ۷ مدال، دست پر به ایران بازگشت.

دارنده مدال برنز جهان، افزود: من نیز از اینکه دست خالی به ایران برنگشتم و توانستم به مدال برنز جهان برسم خدا را شکر می‌کنم. البته برای کسب مدال طلای جهان به صربستان رفتم اما اشتباهی که مقابل حریف آمریکایی داشتم باعث شد شکست بخورم و به فینال نرسم.

وی درباره شکست ۲ بر ۲ مقابل کایل دیک آمریکایی در مرحله نیمه نهایی، گفت: اصلا از کشتی خودم مقابل دیک راضی نیستم. می‌توانستم این مبارزه را پیروز شوم، در تایم اول هم ۲ بر صفر پیش افتادم اما در وقت دوم به دلیل اشتباهاتی که خودم داشتم نتوانستم برنده مبارزه شوم. یکی ۲ مرتبه از حریف زیرگیری کردم اما از دستم درآمد که اشتباه خودم بود.

امامی ادامه داد: صد در صد می‌توانستم او را شکست دهم، حریف آمریکایی از نفس افتاده بود و اگر آن زیرگیری را خاک می‌کردم دیگر کارش تمام شده بود اما اشتباه کردم و نتوانستم او را شکست بدهم.

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی با بیان اینکه در همین وزن به کار خود ادامه می‌دهد، گفت: باید تلاشم را بیشتر کنم تا با برطرف کردن نقاط ضعف برای جهانی سال آینده و از همه مهم‌تر المپیک پاریس به بهترین نتیجه برسم. قطعا نقایصی داشتم که باعث شد به هدفی که در مسابقات جهانی داشتم که کسب مدال طلای جهان بود نرسم و باید این ایرادات را با کمک کادر فنی برطرف کنم.

وی با دفاع از عملکرد تیم ملی در این مسابقات، خاطرنشان کرد: بچه‌ها همه خوب بودند و زحمت خودشان را کشیدند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. همه تیم های دنیا دارند کار می‌کنند و رسیدن به مدال واقعا کار سخت و دشواری است. تیم ما ۷ مدال گرفت که نتیجه بسیار خوبی بود. هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که رقیب چینی سرلک تا این حد خوب باشد. سرلک اگر او را می برد شک نکنید به فینال می‌رسید. او قبلا با کشتی‌گیر آمریکایی کشتی گرفته بود و آمده بود که او را شکست دهد.

امامی ادامه داد: محمدحسین محمدیان نیز یک روز قبل مبارزه تب و لرز داشت و گوش او عفونت کرد. امیر حسین زارع نیز شایستگی پیروزی مقابل طاها آکگل را داشت اما به اشتباه خودش باخت و شکست خورد. تیم خوب و یکدستی داریم که قطعا برای المپیک حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. البته این به معنای آن نیست که به تلاشمان اضافه نکنیم. کار سختی پیش روداریم و باید با همه توان آماده شویم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.