0 نظر
138 بازدید

گزارشگر ویژه سازمان ملل به طور غیر علنی از عربستان دیدن می کند

double-quot
تهران – جارپرس – خالد محمد الشریف کنسول عربستان در نیویورک به طور محرمانه از ‘عاصمه جهانگیر’ گزارشگر ویژه سازمان ملل برای انجام سفر یک سفر غیر رسمی و غیر علنی نه به ریاض دعوت به عمل آورد.
کد خبر : 19963
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1395 - 12:19
گزارشگر ویژه سازمان ملل به طور غیر علنی از عربستان دیدن می کند

تارنمای الوعی نیوز روز دوشنبه به نقل از یک مقام امنیتی ضمن اعلام این مطلب افزود: جهانگیر در آینده نزدیک با انجام این سفر محرمانه با مقامات و مسئولان سیاسی و نظامی عربستان دیدار کرده و در خصوص مسائل منطقه ای و بین المللی به بحث و گفت وگو خواهد پرداخت.
مقام مزبور که خواست نامش فاش نشود، گفت: مقامات سعودی در نظر دارند از جهانگیر بخواهند تا درباره برخی موضوعات مربوط به ایران و نیز اعلام حمایت از سازمان منافقین و قاچاقچیان مواد مخدر در مقابل دریافت ۲۰۰ هزار دلار به عنوان پاداش علیه ایران موضعگیری کند.
عاصمه جهانگیر گزارشگر جدید سازمان ملل در اولین گزارش خود ادعاهای بی پایه و اساس
‘احمد شهید’ گزارشگر سابق علیه ایران را تکرار کرد.
جهانگیر پیشتر در گزارشی درباره اعدام قاچاقچیان مواد مخدر و غیرقانونی بودن همجنس بازی در ایران به شدت ابراز نگرانی کرده است.
لازم به یادآوری است سفارت عربستان در کویت یک میلیون دلار به عنوان رشوه به احمد شهید گزارشگر سابق سازمان ملل پرداخت کرد . وی نیز ضمن تشکر و قدردانی از وزیر خارجه عربستان قول داد تا تمام تلاش خود را برای شدت بخشیدن به اقدامات علیه ایران به کار ببرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.